Jessica (vh Sandra) - Sint Niklaas

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Vorige week lekker geneukt voor 80 euro met interne donatie. Prachtige jonge ebony die met volle goesting zich lekker vol liet schieten. Ze hief haar benen op tot achter haar hoofd en prachtig zicht. De plaats was wel beetje armoedig. 80 euro voor een 19 jarige meid . Hier keer ik zeker terug. Heb haar eerst klaargebeft en dat kon ze heel goed appreciëren te zien aan haar schokkende lichaam en krampachtig nijpen van haar poes. Haar leren kennen redlights.Geen meerprijs en superhygienisch.

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Ja hoor! Weet niet hoe ik de link kan plaatsen maar dat is ze. Lekkere kont en zeer gewillig toch bij mij.

Gizmoke

Toogplakker
12 apr 2015
31
1
Ik ga als het past vanavond eens langs, volgens sms is het 80 euro voor half uur en 20 extra voor anaal ... ben eens benieuwd

carolomarc

Toogplakker
8 mei 2015
56
3
Ik heb haar gisteren ontmoet.
Alles klopt.
150 eur voor een uur betald.
1 keer anal creampie; 2de vaginaal.
Ik ga zeker terug. :)

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
Heb zo even contact gehad met haar...ze zit nu in Antwerpen Julius DeGeyterstraat 116 in Hoboken
The place to be voor fake , fake en nog eens Fake! Zelf al ondervonden Met LUCY....ALLES beloven en NIETS doen !!!

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
ben benieuwd of deze wel woord houdt NA het ontvangen het geld ???!!
Laat gerust iets weten als je bent geweest.

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
Heb niet gewacht op een volgende recensie en zelf op onderzoek getrokken...
Zoals vewacht grote ontgoocheling( alweer!)....lelijk ding met littekens in haar gezicht.
Sprak dadelijk over nzc en haar reactie was zo van " yeah right" met de bijbehorende gelaatsuitdrukking.
Was al dadelijk op mijn hoede en zei ik betaal helft voor en helft na...ze ging met het geld naar een andere kamer en kwam iets later terug met het geld zei dat ik alles ineens moest betalen als ik nzc wou... hahaha mij hebben die zwarte meiden niet meer liggen...eens ze al je geld hebben kan niets meer! Ben gewoon vertrokken en ander adresje bezocht :lol:

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Voor mij is simpel, NOOIT zwart. Straks heb ik nog een proces vd Gelijke Kansen bureau aan mijn kloten!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Dit wordt mijn eerste recensie op het forum, ondanks het feit dat ik al lang lid ben. Ja, ik was een "meelezer", ik geef het toe. Sorry daarvoor. De reden hiervoor was dat ik enkele jaren in een relatie was. NZC was in die tijd niet aan de orde. Maar ik bleef wel graag op de hoogte van het wereldje. Helaas, mooie liedjes blijven niet altijd duren. De relatie liep op de klippen en na een tijdje was het weer tijd voor een bare avontuur.

Na de eerste lovende review op het forum, heb ik een afspraak gemaakt met Sandra in Sint Niklaas. Dat ging vlot. Bij het binnenkomen, betaalde ik haar 180 euro voor een uur. Nou, zoals Ardan al schreef, dat had ik beter niet gedaan!

Alles tesamen ben ik 24 minuten binnen geweest. Dat is dus inclusief betalen, uitkleden, wasje vooraf en aankleden.

De start was nochtans goed en veelbelovend. Eerst lekker zacht knuffelen op bed. Toen bleek ineens dat zoenen niet meer mogelijk was. De juffrouw draaide zich om ze begon me te "pijpen". Haar hoofd en haar haar belemmerden het uitzicht, maar ik miste toch wel iets. En ik zei haar: "volgens mij ben jij niet echt aan het pijpen!" Een hele tirade van haar kant was het antwoord. Ondertussen voelde ik nog steeds dezelfde beweging die voor "pijpen" moest doorgaan. Dat was dus gewoon "natte vinger werk"!!!

Ik dacht al met spijt terug aan het moment dat ik haar het geld had gegeven... Ik had slimmer moeten zijn, maar ja, ik was pas net terug in het zadel na lange afwezigheid.

Ik zei haar vervolgens dat het tijd was voor neuken. Ze wou een condoom nemen. Ah nee hé. Daarvoor heb ik zeker geen 180 betaald. Doe nu gewoon wat we afgesproken hadden. Ze kwam dus met veel tegenzin op mij zitten. En ik voelde direct het vrouwencondoom. Even discreet voelen met mijn vingers... Ja hoor, vrouwencondoom. Ik maakt een opmerking en weer een hele parlé van haar kant. Zucht.

Ze zei toen dat het tijd was voor een ander standje. Doggy. Het was al met halve tegenzin dat ik haar langs achter nam. Toen moest het ineens heel snel gaan. Ik kwam ondanks alles toch klaar. Maar niet in haar hé. Ondanks haar vrouwencondoom mocht ik niet in haar klaar komen. Waarschijnlijk moest ze dat condoom nog gebruiken voor een volgende klant.

Zij ging zich even verfrissen. Ik hoopte nog dat de tweede ronde toch iets beter zou worden. Njet! Zelfs dat gunde ze niet. Een keer klaar komen en gedaan. Nochtans had ze aan het begin gezegd dat ik zoveel mocht komen als ik wou. Ik vroeg haar om me dan op zijn minst te masseren om het uur vol te maken.

Wacht even, zei ze en ze ging weer even weg. Tja, wat dan volgde, had ik vroeger nog nooit meegemaakt. Komt er daar ineens een vent binnen die me wat komt bedreigen. Kleren aan en weg dus.

Besluit: ga gerust langs als je wilt opgelicht worden!!

Ik snap niet dat de eerste recensies zo lovend waren.

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
@ Lieverleffe .... jou ervaring daar bij Sandra klinkt HEEEEEEl bekend !...heb het ook verschillende keren meegemaakt,
daarom mijn waarschuwing eerder....maar ik hanteerde die keer een trucje en ben met big smile buitengewandeld en de juffrouw in kwestie wist niet waar ze het had :lol:

A

Anonymous

Guest
Negerinnen en afspraken nakomen? zijn er inderdaad nog mannen die zo dom zijn om dat te geloven?

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Tut tut. Mijn beste bare afspraken van vroeger waren met Afrikaanse meiden. Ik moet wel zeggen dat Engelstalige ebonies veel meer geneigd zijn hun afspraken niet na te komen dan de Franstalige.

Nigeriaanse grietjes (herkenbaar aan de littekens op hun wangen) kan je dus beter vermijden.

Kameroen, Congo, etc... veel betrouwbaarder.

Dat was althans mijn ervaring.

Gizmoke

Toogplakker
12 apr 2015
31
1
lieverleffe zei:
Tut tut. Mijn beste bare afspraken van vroeger waren met Afrikaanse meiden. Ik moet wel zeggen dat Engelstalige ebonies veel meer geneigd zijn hun afspraken niet na te komen dan de Franstalige.

Nigeriaanse grietjes (herkenbaar aan de littekens op hun wangen) kan je dus beter vermijden.

Kameroen, Congo, etc... veel betrouwbaarder.

Dat was althans mijn ervaring.

klopt, Chanel uit Aalst bv, een schat van een dame, ken ze vrij goed want doe er nog andere zaken voor, maar die is eerlijk, direct en correct

Terug
Naar boven