Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

A

Anonymous

Guest
Dacht dat het bij Schiedam ook Schiedamseweg was. Is idd de Rotterdamse dijk daar. Maar blijkbaar ook een stukje Schiedamse weg. Waar ze dus blijkbaar ook ontvangt. Heb geen Maps gebruikt. Woon gewoon in Rotterdam.

Excuses voor de verwarring.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Overigens nog twee kleine opmerkingen:
-De grens is waar straatnamen van 'Schiedamse' overgaan in 'Rotterdamse'. Als je Schiedam invult op maps, toont het ook zelf de grens aan.
-Op het andere forum waar de meesten enthousiast over de dame, met uitzondering van mij. Ik heb geen zin om een hele recensie te typen, maar ik vond haar maar erg standaard en ongeïnteresseerd. :(

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Je hebt haar niet gesproken denk ik , Samurai. Zij doet zelf niet de afspraken.
Ze zat met een 'vriendin' en een jonge vent in hotelletjes. Sinds een week of vijf, zes nu aan de schiedamseweg beneden.
Mag volgens mij niet alleen naar buiten. Zij zag er slecht uit toen ik haar zag. Zeker niet aantrekkelijk. Doet wel alles, maar ik wil niet weten hoe.
Overigens is dit de enige dvp waar ik in een jaar of vijf een afspraak mee heb kunnen maken via sms, dus zonder te bellen. Onbetrouwbaar.

A

Anonymous

Guest
Kan je wat specifieker zijn wat betreft dat ze niet naar buiten mag!?
Bedoel je te zeggen dat we hier te maken hebben met gedwongen prostitutie en zo ja heb je daar een melding van gedaan?
Wat uiterlijk betreft kan niemand mij vertellen dat ze niet goed uitziet want dat kan alleen ik bepalen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
Kan je wat specifieker zijn wat betreft dat ze niet naar buiten mag!?
Bedoel je te zeggen dat we hier te maken hebben met gedwongen prostitutie en zo ja heb je daar een melding van gedaan?
Wat uiterlijk betreft kan niemand mij vertellen dat ze niet goed uitziet want dat kan alleen ik bepalen.

Gedwongen geloof ik niet, ben aantal keer geweest, en als je gedwongen zit, liggen er geen bossen bloemen van klanten. En een keer moest ik buiten wachten omdat ze in een snackbar in de buurt aan het eten was, en kwam vrolijk alleen en dus zonder "begeleiding" aan tippelen toen ik zat te wachten voor de deur.

A

Anonymous

Guest
Vind het raar als iemand in de richting van gedwongen prostitutie gaat hier op het forum in plaats van een melding doen.
Ik heb het een keer gedaan en die dame kreeg hulp om weer naar huis te gaan.

CWP,
Klopt het dat een ander telefoon opneemt?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ben het eens dat als er een sterk vermoeden is van uitbuiting, M bellen. De reden dat de meiden zcn is geen voldongen feit dat er dwang in het spel is.
En hoe een meisje er uit ziet is ook voor iedereen anders.

Ja het klopt dat soms haar telefoon door een ander wordt beantwoord, ik heb enkele malen haar zelf, en aantal malen haar collega of planner. Nooit een man als ik belde.

A

Anonymous

Guest
Nu geweest en dit was alles behalve slecht!

Afspraak maken was een makkie en 30 minuten later stond ik haar kamer. Nette schone kamer met vrisse beddengoed. Eerst afrekenen natuurlijk en dan kunnen we focus leggen aan wat ik r voor kwam.

Heb haar jurk langzaam uitgetrokken en daarna haar laten draaien om alles te mogen bewonderen. Ze ging voor mij zitten en ging mij lekker langzaam en diep pijpen terwijl ze me aankeek. Ze komt wat verlegen over maar is meer haar karakter zou ik zeggen.
Na een heerlijke pijpsessie haar op de bed laten liggen en met haar tepels gespeeld. Best gevoelige kleine tepels die gewoon bij haar passen. Of dat nou eens mogelijk is weet ik niet, maar ik vond dat ze bij haar passen. :)
Daarna ging ik haar lang likken en ze kwam ook klaar. Wat mij wel opviel is dat deze dame vind het lekker als je haar stevig maar langzaam neuken. Ze was heerlijk drijfnat en dat geluid als je pik r in en uit glijden......jummy!
Ik heb niet gekozen voor anaal sex maar toen we doggy deed heb ik mijn duim 'r in laten glijden. Vond ze niet erg. ;)
Ze vroeg mij om op haar buik klaarkomen maar heb haar netjes gevraagd of ik in haar pussy mocht klaarkomen en dat was geen probleem. Ze kwam boven op mij liggen en in mijn oor ademen terwijl ze mijn pik naar binnen liet glijden. Weer een vinger in haar kont en dan duurde het niet lang voor dat ik klaarkwam.

Daarna even kletselen over alles en nog wat en mijn mening is dat 'r is geen sprake van gedwongen prostitutie. Zeer vriendelijk en praten graag over haar leven zonder dat ik iets specifiek vroeg. Moet wel bijzetten dan dat ik ben geen deskundige op het gebied van gedwongen prostitutie. Maar toch.

Wat haar uiterlijk betreft valt het dik mee. Maar dat is mijn mening alleen. Maar hou je van een strak lichaam is dit wel en goede adres.
Met respect tonen kom je ver met deze dame.

Samurai

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kijk !! Leuke en geile recentie !! Is echt een top wijf, die je lekker mag neuken in alle gaatjes, en met respect kom
Je heel ver met haar !

A

Anonymous

Guest
Weert Gilders zei:
Is €80 p.h.u. of €140 p.u. all-in of komen er extra kosten bij voor nzc?
Nee dat is all-in. Komt geen verassingen bij na het betalen.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Je denkt dat zij zelf met die dumbells traint?

Tuurlijk laten ze haar alleen naar je toelopen als jij voor de deur staat, denk je dat ze achterlijk zijn?

A

Anonymous

Guest
fergiefucksgirls zei:
Je denkt dat zij zelf met die dumbells traint?

Tuurlijk laten ze haar alleen naar je toelopen als jij voor de deur staat, denk je dat ze achterlijk zijn?
Oh man, kom zeg. Die dumbells, nu moet je wel ophouden!?
In plaats van hier zitten zeiken zou ik meteen 0800-7000 bellen. Maar nee, zo veel respect heb je nou ook niet voor haar dat je dit durft te doen.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Knap dat mensen denken te weten wat ik wel of niet heb gedaan.
Maar goed, als ik nog eens bedenkingen heb houd ik dat voor me.

Terug
Naar boven