Jessica TS - Rotterdam

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Maandag heb ik WhatsApp contact gehad met Jessica, beleefd gewoon een Nederlandse 'dame'. Zij vertelde mij wel dat omdat zij zich vrouw voelde en dus geen behoefte had om mannen te neuken, kleine teleurstelling.

Ik was helaas iets te laat in Rotterdam Noord, maar dat was gelukkig geen probleem voor Jessica. De deur werd open gedaan door een charmante dame die vrijwel iedereen op het verkeerde been zou zetten, zo mooi vrouwelijk. Naar boven en even tot rust komen, bovenste etage zonder lift. Mijn kleren uit en Jessica toonde een heel mooie lingerie set. Ik ging zitten en zij ging voor mij staan zodat ik haar kon pijpen, snel werd zij stijf, mooie schone pik.

Daarna op bed gaan liggen. Zij vroeg of ik gespoeld was! Daarop antwoordde ik bevestigend, en zij vroeg mij op mijn rug te gaan liggen, zij duwde mijn benen uit elkaar en omhoog. Eerst een tijdje plagend langs mijn anus bewegen, maar gelukkig toch langzaam mijn anus penetreren, bare natuurlijk met wat glijmiddel. Geleidelijk bouwde Jessica het tempo op, zij had er duidelijk zelf ook zin in die avond.

Op mijn vraag waar zij wilde klaarkomen, in mijn kont of in mijn mond, antwoorde ze: op jouw gezicht. Zo gezegd zo gedaan, na een tijdje lekker mij neuken trok ze haar pik uit mij, bracht zich boven mijn gezicht en trok zich af. Een ook voor haar verassend grote hoeveelheid sperma voelde ik op mijn gezicht neerdalen.

Er was duidelijk een goede klik tussen Jessica en mij, want dit doet zij maar zelden. Wat mij betreft komt er zeker een vervolg, ook Jessica ziet dat wel zitten. Eerst mijn budget aanzuiveren.

Op mijn verzoek gaat zij op zoek naar een partner voor een sandwich met mij in het centrum.
Plassex heb ik naar gevraagd ( voor een vriend van mij) daar staat ze positief tegen over met mij dan.

Kortom heel vriendelijke 'dame' die ook voor beginners heel geschikt is. Ik ben zeker geen beginner.
Jessica is zo vrouwelijk dat ik graag aan haar pik sabbel, de rest van haar lichaam heeft totaal niets mannelijks.

Alleen als zij ontvangt, dan staat haar advertentie online.
De rest van deze week gaat zij een vriendin helpen, en ontvangt dan niet.

Succes ermee voor mijn opvolgers.

ben1000

Snuffelaar
12 nov 2023
8
4
Ik ben bij haar op bezoek geweest. De afspraak gemaakt via whatsapp. Aangekomen in de straat haar gebeld voor het huisnummer. Tongzoenen en pijpen doet ze heel goed. Mooie borsten heeft ze.

Terug
Naar boven