Jessica - Rotterdam

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Ben bang dat het nep is, krijg wat resultaten met google pic finder. Hoewel dat niet echt wat zegt want dat zijn oudere posts op aanbod pagina's zoals kinky uit andere landen.. dus kan gewoon zijn dat ze verhuisd is natuurlijk..

https://www.kinky.nl/advertenties/6194532-jessica

Screenshot 2024-06-15 170239.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Vought

Snuffelaar
12 jun 2024
9
8
Dacht hetzelfde als jou, iets te mooi om waard te zijn. Iemand inmiddels al geweest of contact mee gehad?

Matrasgymnast

Snuffelaar
21 jan 2023
15
18
Ik ben er afgelopen weekend naartoe gegaan. Het was totaal niet de dame van de fotos, en toen ik dat zei, vroeg ze mij even te wachten en ging ze bellen, en kreeg ik een andere appartement nummer waar ze dan wel zou moeten zitten. Daarheen gegaan, maar ook totaal een andere vrouw en kwa lichaams bouw kwamen ze ook bij lange na niet overeen met de fotos. Beide dik en veel ouder.
Bij de 2 de probeerde ze mij nog naar binnen te lokken, omdat er blijkbaar meerdere dames bij haar in de kamer zouden zitten. Maar ik ben weggegaan en toen maar ergens anders snel een adres gezocht om de druk van de ketel te halen.
Via app contact vooraf beweerde ze dat de fotos echt waren, maar dat was dus helaas niet zo.
Helaas zie je dat de laatste tijd steeds vaker, neppe advertenties en dan ook nog volmondig beamen dat de fotos echt zijn

Terug
Naar boven