Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het blijft bij een poging, ik moest rond 21.00 terug bellen want dan zat ze in Mierlo op het vakantiepark. Maar ze heeft haar telefoon uit gezet. Misschien vandaag nog een keer proberen om dat ze nu voor mij dichtbij is. Maar zulke dames verdienen eigenlijk geen tweede kans...
Het is me gelukt om vandaag een afspraak met dr te regelen. Afspraak via sms gemaakt, vervolgens naar dr straat gereden. Daar stapte ze in en we reden naar een rustige plek die zij kende. Naar mijn verrassing kon ze aardig babbelen onderweg. Ze is van zigeuner/australier komaf.
Eenmaal aangekomen vroeg ze om cash, oei niet bij me want dacht met een simpele Tikkie te kunnen betalen omdat ze verder gewoon Nederlands sprak. Was geen probleem, we zouden achteraf even pinnen.
Ze was duidelijk een junkie, miste tanden, had korstjes/wondjes op dr gezicht en lichaam, etc. Naast het feit dat ze 50 EUR extra vroeg voor bare was dat al reden genoeg voor mij om naar een condoom te vragen. Ik neukte haar doggy op de achterbank, niet echt strak, ze heeft kinderen. Hebben gezoent en ze pijpte me, mocht niet in haar mond klaarkomen.
Onderweg naar de pinautomaat belde ze nog met dr dealer om gelijk het geld uit te geven :lol:
Had voor 20 minuten (vluggertje) gekozen, schade was 60 EUR.
Meh, was grappig om eens te doen maar verder niet echt voor herhaling vatbaar.