Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij ligt te whatsappen en via redlights berichten te sturen?Gisteren apte ze mij dat ze niet met nederlanders afspreekt en heeft mij geblockd en op redlights kreeg ik te horen dat ik haar stalk en dat ze me gaat aangeven.
Blijkbaar denk ze dat ik iemand anders ben die vervelend doet bij haar.
Herl spijtig zo blijven er maar weinig tot geen over van de skinny girls die bare doen.
Voel eens aan je voorhoofd.Dus jij ligt te whatsappen en via redlights berichten te sturen?
Dat ruikt inderdaad naar stalken.
Tijdje geleden toen ik voor het eerst haar advertentie op RL zag ook beleefd berichtje gestuurd met de vraag naar haar prijzen en mogelijkheden. Ik kreeg exact hetzelfde soort reactie, verschillende berichten met verwijten en beschuldigingen terwijl ik nog nooit eerder contact met haar heb gehad.Geen idee?
Ik heb haar nog nooit bericht gestuurd beetje vreemd dat ik dit ineens krijg.
Ik wil GEEN contact me u . simpel . END
Thalia23/12/2024 - 23:57
heb u da nog is duidelijk gemaakt . maar gy blijft stalken onder andere namen . gestoorde idioot . END .
Thalia23/12/2024 - 23:58
safe sex 55 jaar . bompa .
Thalia23/12/2024 - 23:58
en stop met mij lastig te vallen . of ik rapporteer u
En op whatsapp stuurde ze dit.
ja en ik spreek ni af met nederlanders .
Waar in Antwerpen zit ze?Mooie kijkers en knap voor haar leeftijd, als je van skinny houdt. Starten met lekker tongen en dan is alles mogelijk ZC... Voorkeur : doggy