Jess - Antwerpen

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Stuurt niet terug als je Whatsapp stuurt. Volgens mij zijn de foto's ook al wat gedateerd 🤔.
Advertentie is ook niet meer hernieuwd sinds 06/03...dus redelijk kansloos denk ik. Spijtig...

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Advertentie is onlangs vernieuwd op 10 mei.
Wel elke dag tussen 10u en 11u --> Alleen dan? OF Enekel te bereiken tussen 10u en 11u?

Danny0612

Toogplakker
14 aug 2019
99
29
Ik heb ook contact met haar gehad.
Maar kreeg een wazig berichtje terug dat ik een onpersoonlijk bericht had gestuurd en ze nu geen intresse meer had.
daarna niks meer gehoord

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Haha bij mij ook' ze zei dat ik onbeleefd was. Ik had haar net een bericht gestuurd met hallo' en niets meer. En zij stuurt ineens mij niet contacteren je bent onbeleefd en ik spreek niet af met onbeleefde jongens. Ik heb haar maar geblokt want dat was maar en rare bericht

• Like
Waarderingen: jooo

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
weet niet of ze zelf een junkie is, waren wel lekkere dates met haar, enkel maar max 30 min wilt ze, maar sinds een 2tal weken geen enkele reactie meer van haar. Denk dat er weer iets aan de hand is ...

V

Verwijderd lid 12162

Guest
weet niet of ze zelf een junkie is, waren wel lekkere dates met haar, enkel maar max 30 min wilt ze, maar sinds een 2tal weken geen enkele reactie meer van haar. Denk dat er weer iets aan de hand is ...
Meer info over de date ? Hoe was hygiëne en wat was er allemaal mogelijk?

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ik contacteerde ze per bericht van RL en kreeg welgeteld 4 berichten terug met scheldtirades. Ze kan de pot op wat mij betreft...

V

Verwijderd lid 12162

Guest
vriendelijk is bijzaak, hoe was haar persoonlijke hygiene, gebit en uiterlijk? goeie neukbeurt ook? wat is er mogelijk en niet?

Terug
Naar boven