Jennyfer, Leuven

Jajasoft

Toogplakker
15 apr 2023
78
42
Ik ben vandaag bij haar voor de 2e keer geweest (eerste keer was zo'n half jaar geleden). Ik was haar laatste klant van de dag. Ze is heel lief en heel vriendelijk. Ze is geïnteresseerd en stelt mij regelmatig vragen over vanalles. Ik voel wel een zekere klik en ze is leuk om mee te babbelen. Qua seks: ze begon met mij rustig af te trekken, en over mijn lichaam te wrijven met haar handen. Pijpen was gewoon met condoom, het was goed maar niets speciaals. Je mag wel overal aankomen. Nadien kwam ze op mij zitten en nadien afgewerkt in missionaris. Ze heeft echt mooie schaamlippen en ze is ook strak vanonder. Ze lijkt volledig op de foto's (hoewel ik haar in het echt nog een stuk knapper vind). Ik schat haar rond de 25-26. Ze is slank en heeft mooie tepels.

Enige jammere deze keer is dat ik haar niet mocht beffen of 69, terwijl dit vorige keer wel mocht en heel zoet smaakte.

Zeker herhalingsvatbaar, maar dan moet 69 wel terug mogelijk zijn.https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jennyfer-3.html

Ikwilwel

Toogplakker
30 aug 2018
159
47
Heel dit topic hoort niet thuis op dit forum, maar op girlsreview.nl. Geen nzc en ook geen ervaring om te zeggen deze is het zeker waard om ook met condoom te bezoeken want heel speciaal.

Terug
Naar boven