Jennifer - Noordwijk

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Jennifer 03.JPG
    Jennifer 03.JPG
    85,5 KB · Weergaven: 737
  • Jennifer 02.JPG
    Jennifer 02.JPG
    71,2 KB · Weergaven: 728
  • Jennifer 01.JPG
    Jennifer 01.JPG
    88,3 KB · Weergaven: 731

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Assterix zei:
Deze dame zie ik al geruime tijd op kinky staan, maar nergens een recensie van te vinden. Ze stond eerder in Den Haag en Alphen a/d Rijn, nu in Noordwijk.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijk/8947066-jennifer
Haar whatsApp is regelmatig online, dus ze moet ook regelmatig klanten hebben; niemand die zich geroepen voelt hier wat over haar te schrijven?

Precies, iemand moet de eerste zijn.
Mooie sexy vrouw en haar tekst.... mmmm
Ik zou zeggen... DOEN en laat ons weten hoe ze is😉

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Tja, als er echt niemand anders is die al ervaring met haar wil delen...

Alleen ga ik binnenkort 'normaal' daten met een hele leuke meid. Dus ga ik intussen niet naar DVP's en zeker niet bare.
Maar mocht dat onverhoopt op niets uitlopen, wil ik zeker eens bij deze Jennifer langsgaan en dan horen jullie dat natuurlijk.

A

Anonymous

Guest
Is weer als een van de vele vooruitbetaal brigade.

Eerst hadden we de Delft terreur en nu hebben we de fake vooruitbetaal terreur. Tja toen het Delft schuim zijn praktijken niet meer werkten moesten ze overstappen op een andere MO....

Ik hoop werkelijk dat dit schorem de verkeerde tegenkomen.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Stond voorheen onder Den Helder , bij mij exact hetzelfde maar
dan met pay-safe card .
Als je genaaid wilt worden zonder te neuken dan is dit de advertentie die je zoekt 😂

A

Anonymous

Guest
Veiligheid is steeds het argument.

Ik heb ze al zo vaak lik op stuk beleid gegeven dat ze nu mij haten... Hahaha.

Ik ga dan in discussie en vraag wat voor veiligheid een vooruitbetaling garandeert. En vervolgens ratelt hij of zij een onsamenhangend verhaal aan elkaar waar een iemand met een verstandelijke beperking nog geen brood van lust.

Echt geweldig om zo de rol om te draaien. Dit soort lieden is een gezwel net als een tumor. Hoe eerder het opruimt des te beter.

We hadden/hebben de Roem/Bulg nepfoto brigades, vervolgens kwam de Delft oplicht bij mij betalen en bij nummer zoveel aanbellen brigade en nu de vooruitbetaal fake tikkie brigade.

En let wel. Ze hebben het vooral gemunt op de nzc ganger. Die is over het algemeen bereid meer te betalen voor een date en daardoor is het spel een stuk lucratiever.

Wees dus zeer op je hoede met wie of wat je te doen hebt. Zodra er sprake is van tikkie paysafe overmaken via bankverzoek gelijk afkappen. En vooral vraag direkt aan het begin of cash betaald kan worden. Zo niet, gelijk afkappen.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Nou heren, zeer bedankt voor deze informatie! Dan kan Jennifer in ieder geval van het lijstje geschrapt worden mocht de normale date op niks uitlopen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
En anders een van deze mee nemen voor een vervelende pooier ,,of als je er bij wordt genaaid door lui waar je aan moet betalen met je geld of je tanden.. (Zelf nog niet hoeven te gebruiken maar wel gekocht..!) ;)
Beetje off-topic maar dat ken geen kwaad..!

Bijlagen

• image.png
    image.png
    390,7 KB · Weergaven: 417
A

Anonymous

Guest
Bare raider. Helemaal mee eens! :idea:

Even kijken hoeveel ik ga halen van die defence spray.. Hmmm.

Laat je niet naaien maar naai zelf... :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat je beter pepper spray kan gebruiken, dan is ie iig uitgeschakeld...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja klopt heb een keer Roode pepper Spry uit Duitsland in mijn ogen gehad een vol uur niks kunnen zien.. Met dit spul kan je ook een tijd niks zien en zijn kop blijft 2 dagen rood en is gewoon legaal om bij je te hebben ivb met politie die pepper Spry niet.. (Heb het alle 2 thuis liggen ;) )

jdep81

Snuffelaar
1 mrt 2020
13
0
Precies dat, het paysafe en of tegoedkaarten verhaal is helaas (gelukkig) niet aan mij besteed.

Terug
Naar boven