Jennifer - Melle

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Gisteren(maandag 17/02) bij deze geweest.
https://old.redlights.be/prive-ontv...uper-active-and-passivexl-good-dee-thoat.html
Heb het mij niet beklaagt.
Vraagt voor 30 minuten € 100 zc incluis.
Was wel verrast dat ze voor zc niks extra vroeg.
En was ook aangenaam verrast door haar verschijning.In het echt ziet ze er nog beter uit dan op de foto's.(y)
Lang zwart haar tot op de kont,en een goeie klit.
Ik kwam binnen en kreeg 3 kussen,zoals bij de Belgen het de gewoonte is;)
Naar de kamer en op de trap had ik al een mooi uitzicht op haar slank kontje.
Op de kamer het geld overhandigt,mij uitgekleed en zij ging zich opfrissen in de badkamer.
Toen ze terug kwam van de badkamer,mocht ik mij op bed neer leggen,relax zei ze,en begon mij overal te kussen,ook tongzoenen kwam aan bod(y)
Ze begon mij te pijpen,dat deed ze erg goed,ook de ballen werden niet vergeten,en ook het rimmen deed ze erg goed.
Na een paar minuten kwam ze naar boven en kon ik haar pijpen,een lekkere pik had ze .
Toen nodigde ze mij uit om in doggy te ziten,en begon mij te neuken,bare,eerst zacht en dan harder,heerlijk.
Na een paar minuten moest ik mij terug op mijn rug leggen,op bed en begon mij terug te neuken.
Ik vroeg of ze mij haar melk kon geven,are you sure vroeg ze,yes of course,zei ik.
Ze begon harder te pompen en ik voelde hoe ze klaar kwam in mij,althans dat dacht ik toch.Ik voelde toch iets.:p
Dit was voor mij de 1e keer dat ik het zaad van een trans in mijn kont mocht ontvangen.:)
Ze trok haar klit uit mij en toen kwam ze op mij zitten,bare,en ik begon haar te neuken.
Na een paar stoten kwam ik heerlijk klaar.
Ze stapte van bed en ging naar de badkamer om zich op te frissen.
Wat wel raar was,dat haar klit stijf bleef nadat ze in mij was klaargekomen.
Was dit het gevolg van een pilletje of was ze toch niet klaargekomen?Ik weet het niet.
Mij terug aangekleed en ze begeleide mij naar buiten.
Conclusie:herhalingsgevaar erg groot,vooral omdat ze niks extra vraagt voor zc,en omdat ze erg goed uitziet.
Een minpuntje was wel,dat ze haar beha niet uitdeed,omdat,ze,zo zei ze,net een operatie achter de rug had.
Voor de rest echt top.

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik denk dat er veel transen doen alsof ze klaarkomen want als ze meerdere dates op 1 dag hebben en telkens een kont moeten volspuiten lijkt me dat niet haalbaar.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Diegene dat "vol" wordt gespoten zal dat wel het best voelen/ondervinden, denk ik dan !?
Denk dat het sapje in uw reet er toch gaat uitkomen op de 1 of de andere manier...
Dan weet ge toch redelijk snel of het al dan niet fake was.
LA
:geek:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Dat is het hem juist.
Haar sapje kwam niet uit mijn reet op een of andere manier.
Weet dus nog altijd niet of het fake was of niet.
Zal nog eens moeten langs gaan om het terug te ervaren;)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Gisteren teruggeweest.
Het was nog beter dan de 1e keer.
Eerst gebeld met de vraag hoeveel ze vroeg(ik wist het wel,maar ik deed alsof)
Ze vroeg 100/30 en 50 extra voor zc.
Ik vroeg of ze akkoord was met 100/20 minuten,ze antwoordde bevestigend:D
Naar daar gereden,binnengelaten,verwelkomd met 3 kussen op de wang,en naar boven gegaan.
Uitgekleed,naar de badkamer om mij op te frissen,en mij op bed neergelegd.
Ondertussen was zij ook al naakt vanonder,haar beha hield ze jammer genoeg aan(heb er verder niet naar gevraagd)
Ze begon mij overal te kussen,ook tongzoenen deed ze gretig en daarna lagen we in 69,zo kon ik ook haar clit beginnen pijpen.
Haar clit werd al gauw erg stijf en de mijn pik ook:p
Toen ging ze voor mijn reet zitten en ik moest mijn benen hoog optrekken,en stak haar clit bare in mij.
Ze deed wel een beetje glijmiddel op mijn en haar clit.
Toen ze binnendrong voelde dit erg goed aan.
Eerst rustig neuken en dan alsmaar harder en wilder.(y)
Ik vroeg of ik haar melk mocht ontvangen,eerst zei ze nee,maar dan begon ze nog wilder te neuken en tenslotte kwam ze heerlijk klaar in mij,ondertussend wild tongzoenend.
Ik voelde hoe haar ballen zich aan het leegmelken waren in mij,heerlijk.
Ze trok haar clit uit mij en nam enkele vochtige doekjes om haar clit en mijn reet te reinigen.
Toen ging ze op mij zitten en mocht ik haar neuken.
Ik kon het niet lang uithouden en kwam heerlijk klaar in haar na een paar stoten.
Langzaam mijn pik uit haar gehaald en beide naar de badkamer om ons te wassen.
Terug naar beneden en buitengelaten.
Conclusie:herhalingsgevaar zeer erg groot.
Ze gaf ook nog aan dat ze liever in Melle zit dan in Tielt.
Goed voor mij natuurlijk,lekker dichtbij.:)
Ook nog zeggen dat ik toch ongeveer zo'n 30 minuten binnen ben geweest.
Dus als jullie kunnen afdingen,niet aarzelen zou ik zeggen.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@loperken, bedankt voor je mooie verslag. Maar dat afdingen begrijp ik niet helemaal. Ze vroeg 100/30 minuten en je betaalt 100/20 minuten. :unsure:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@man56 dan heb je de laatste ervaring van loperken niet goed gelezen. Hij heeft 100 gelapt voor 20 minuten incl. bare en in zijn laatste zin lees ik dat hij een half uur later de deur uit ging. Knappe deal voor zijn romige ervaring met de deze ts dame.

Ik zal het maar voor je samen vatten, voordat je meer geïrriteerde reacties krijgt.

CG

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Dat is de juiste omschrijving,Cumgiver.
Ook nog vermelden dat ze beide keren vroeg of ik geen poppers moest hebben.
Daarvoor heb ik vriendelijk bedankt,maar als er daar liefhebbers voor zijn,ga jullie gang.;)

jayhd

Toogplakker
19 nov 2018
25
4
Ik heb al meermaals met haar willen daten, maar het lukt nooit niet.
We sturen een paar berichten in whatsapp en op het moment dat ik vraag om langs te komen stopt de conversatie.
Zo spijtig want na het lezen van jullie reviews had ik echt zin om te gaan.

Terug
Naar boven