Jennifer - Alkmaar

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Dat kan ik jouw niet vertellen komt me totaal niet bekend voor..? Muchien rond nr13 denk ik daar staat wel een latina met zoiets porstuur??

japie64

Toogplakker
17 jun 2015
62
0
gebeld maar zij dat ze alleen weekend Alkmaar zat verbinding viel weg en niet meer bereikbaar staat nu op Nijmegen. Wordt wel een beetje moe van al die vrouwen die tegenwoordig ad je zetten maar bijna nooit bereikbaar zijn. soms betergewoon de ramen opzoeken . :oops:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Beetje off-topic ,,maar daar heb je gelijk in met niet opnemen enzo raamdames is dan puur makkelijker!! ;)

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Ja.. het rondreizende circus (die hoofdzakelijk werken voor hun brood.. ipv de lol).. die vind ik altijd lastig. En een Flink groter risico.. want ik vraag mij altijd af hoe die dames hun gezondheid in de gaten houden..
En als er wat gebeurt dan is het leed verspreid over meerdere locaties.. Is meteen een "super spreader". ik blijf er altijd verre van..

japie64

Toogplakker
17 jun 2015
62
0
Gisteren gesproken aardige vrouw spreekt goed nederlands wist alleeen niets van zonder. ik denk gevalletje iemand anders maakt ad. :roll:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
@relaxalex: Nou zoals japie64 al heeft geschreven, heb je bij haar niets te zoeken, als je haar zonder kwakvanger wilt nemen.

jdep81

Snuffelaar
1 mrt 2020
13
0
dat kan ik be-amen. zeer moeizaam contact, lijkt de gemene deler wel de laatste jaren...

Terug
Naar boven