Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1 Cowgirl dan klaarkomen en een minuutje doorneuken dan stroomt al het zaad over je lul naar buiten en wordt het 1 grote slagroomhoop
2 Missionaris en in haar ogen kijkend of tongzoenend haar volspuiten
3 Doggy voornamelijk lekker met een aar Marokkaanse/Arabische billen
Opwarmen met missionaris/ lepelen/ scharen, daarna doggy, met uitzicht op haar strakke achterwerk en de grand finale cowgirl, daarna langzaam opstaan om de nakomelingen uit haar vagina te zien stromen
Heerlijk.
niet echt doggy maar achter haar zitten en beiden op de knieen, dan in haar kontje of kutje langs achter neuken. Binnen klaarkomen of op haar billen of rug. Ik wil dit plezant omdat ik dan haar borsten kan vastpakken en ook elkaar kussen/ tongen.
Hangt er vanaf, als ze slank is Cowgirl. Kan ze alles lekker samen spannen en eruit persen
Als ze minder slank is doe ik liefst doggy, met zicht op haar heerlijke achterwerk.
Rechtstaand/achterwaards, zij met één een op bv. bed/badrand/stoel... is ook wel OK
]Hangt er vanaf, als ze slank is Cowgirl. Kan ze alles lekker samen spannen en eruit persen
Als ze minder slank is doe ik liefst doggy, met zicht op haar heerlijke achterwerk.
Rechtstaand/achterwaards, zij met één een op bv. bed/badrand/stoel... is ook wel OK
Ervan uitgaande dat de dame slank is.
1. Cowlgirl,
2. Staand achterlangs,
3. Doggy waarbij ik sta en de dame met op haar knietjes op de rand van het matras leunt (bedhoogte afhankelijk),
4. Lepeltje lepeltje,
5. Missio, maar dan wel met de beentjes over mijn schouder.
En nog een aantal standjes, niet echt favoriet, maar ik hou van afwisseling.
Cowgirl.
Goed zicht op de dame.
Heerlijk om haar borsten te zien dansen bij het neuken.
En als ik gespoten heb en ze van mij afgaat het zaad wat uit haar druit.
Heerlijk geil om te zien
Hou persoonlijk wel van een welgevormde volle kont en brede heupen maar in cowgirl positie vind ik het geiler om mijn zaad te deponeren en er dan in blijven soppen.
Doggy als ik zelf naast het bed of bank sta en dus niet op mijn knieën zit, (ik haat doggy op mijn knieën) in dit standje of missionaris spuit ik dat kutje ook veel voller dan in cowgirl standjes..