Jaynia - Zoetermeer

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Ja komt me ook zeer bekend voor. Maar op de app zegt ze geen ander nr oid te hebben...
Ze meldt net op de app: nzc 30 extra klaarkomen waar je wilt en anaal is sowieso inbegrepen.
Dat is bij een uur. Dus totaal 180. Als ze zo mooi is als de foto's doen denken mooie prijs...

A

Anonymous

Guest
zozo.. wat een lekkerding, jammer dat zover is. anaal zoiezo inbegrepen zc ook?

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
ClassySL zei:
Ja komt me ook zeer bekend voor. Maar op de app zegt ze geen ander nr oid te hebben...
Ze meldt net op de app: nzc 30 extra klaarkomen waar je wilt en anaal is sowieso inbegrepen.
Dat is bij een uur. Dus totaal 180. Als ze zo mooi is als de foto's doen denken mooie prijs...

Ja de info staat er:
In de adv staat uur 150 en dus 30 voor nzc, 180 alles inclusief. Dat is iig wat ze mij appte.
Waarom zit zo'n dame niet eens in Zeeland. Voor mij komt er zeker 40 benzine bij...

31 aug 2016
1.194
112
ClassySL zei:
ClassySL zei:

Ja de info staat er:
In de adv staat uur 150 en dus 30 voor nzc, 180 alles inclusief. Dat is iig wat ze mij appte.
Waarom zit zo'n dame niet eens in Zeeland. Voor mij komt er zeker 40 benzine bij...

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Eerst appe en dan hoor je niks meer.

Volgens mij weer zo'n Delft bullshit fake onzin.

Natuurlijk met vooruitbetalen aan buurman, chauffeur, klasgenoot etc, hahaha.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
zen120 zei:
Eerst appe en dan hoor je niks meer.

Volgens mij weer zo'n Delft bullshit fake onzin.

Natuurlijk met vooruitbetalen aan buurman, chauffeur, klasgenoot etc, hahaha.....

Is dat jou ervaring met haar of een suggestie ? Of heb je alleen niets op je app berichtje terug gehad?

A

Anonymous

Guest
Dit is er weer 1-tje voor de beerput.
Idd vooruitbetalen ad cassiere.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En weg is tie..

beste melder

Wij betreuren het dat je deze vervelende ervaring hebt gehad en hopen dat dit je in de toekomst niet meer zal overkomen. Wij adviseren je aangifte te doen bij de politie. Wanneer wij actie ondernemen, kunnen wij i.v.m. de privacy geen gegevens geven over onze acties.

Met vriendelijke groet,

Support TeaseMedia

Moderator: nikki

Sexjobs.nl - De erotische marktplaats

Terug
Naar boven