Jasmine - Herentals

jan_de_vries

Toogplakker
27 nov 2016
32
10
Heb ze ooit geneukt maar was toen wel met condoom.

Toen beweerde ze bij hoog en laag dat er 2 dingen niet mochten. Klaarkomen in mond en bare neuken. Is grote meid heeft wel een litteken op haar linker knie van operatie. Is vlaamse maar kwam mij nogal wat simpel over.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Begin 2020 had ik haar ook eens gecontacteerd , ze ontving onder een andere naam die ik me al niet meer herinner. Een dag op voorhand kort gebeld, een beetje sloom aan de telefoon maar niets verdacht, ze vroeg om de dag zelf nog een sms te sturen om te bevestigen dat ik kwam.
Zo gezegd zo gedaan, locatie was toen een hoeve villa vlakbij Herentals industriezone, maar eens daar geen klank of beeld meer. Ik stuurde berichtje, belde naar haar maar niets nada noppes. Een posing bitch zoals we hier zeggen, niets aan te doen. Gelukkig had ik mijn plan B in Hulshout zodat ik niet voor niets gereden heb.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Jaren geleden op hookers eigenlijk alleen maar negatieve zaken over haar gelezen.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Deze is een transvrouw, Ik vind het alleen jammer dat dat nergens in haar advertenties te vinden is...
Ik heb ze nooit ontmoet, maar ook vaak negatieve ervaringen over gehoord.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Echt zulke domme reacties af en toe. Bij een echte vrouw is het een trans en als ze een kerel neuken is het een vrouw en dan ook nooit eens ontmoet

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Je moet mij niet geloven, maar ze adverteert al heel lang onder verschillende namen.
Ik wou ze indertijd ontmoeten toen er van nzc nog geen sprake was, maar ik heb het zo gelaten toen ik er achter kwam. En het is door meerdere forumleden bevestigd geweest via pm.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Dit is Lise uit Herenthout of soms ook Herentals. Hier al besproken en ook op andere fora. Niet al te beste reputatie....

Terug
Naar boven