Jasmine - Badhoevedorp

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Ik heb even gevraagd of ik dit mocht plaatsen, was geen probleem, vond het namelijk wel een grappig verhaal.

Dus mijn baas is hier geweest op een bezoekje aan Amsterdam. Het is in een hotel en wij houden dan extra afstand anders wordt men nerveus en blokkeren ze het nummer of de receptie stuurt iemand om te controleren. Dus terwijl wij staan te wachten zien we een klein dik mannetje met een baard en trainingsjasje die een beetje stond te gluren, leek zelfs dat hij een foto maakte. Mijn baas gebeld en die zei, laat hem maar fotos maken dan weet hij voor wie hij moet oppassen.

We hadden dat gozertje eigenlijk even aan moeten spreken, want niet veel later shoot hij haastig naar boven. De lift stopte op dezelfde verdieping als waar mijn baas was, dus wij ook naar boven. Toen kregen we bericht, alles was onder controle, maar dat we wel standby moesten staan. Ach man, als ik ergens een hekel aan heb, adrenaline giert door je lijf. Helemaal omdat ervaring leert, dat mensen die die fysiek weinig voorstellen eerder geneigd zijn een wapen te gebruiken.

Baas zette ons op zijn headset en we hoorde eigenlijk alleen maar dat mannetje dreigementen maken in het Engels en mijn baas er om lachen. Hij zou de politie bellen, toen dat geen indruk maakte zei hij dat hij 6 man klaar had staan in het hotel. Hoe ga je die bellen als wij je aan je benen het trappenhuis in trekken mompelde mijn collega. Al snel hoorde we dat alles was opgelost en mijn baas die zei of we de auto wilde voorrijden. En we kregen een foto van het kereltje in kwestie voor in het archief. Ja hoor, dat was inderdaad die we eerder al hadden gezien.

Wat was er nou aan de hand, de dame deed het prima alleen spreekt geen Engels en toen mijn baas wilde verlengen moest dat via de planner, dat mannetje dus en die vroeg iets van 450 euro voor een half uurtje extra. Nou heeft mijn baas het goed hoor en misschien zie je dat ook wel aan hem, maar dat zijn niet de prijzen die in de advertentie staan.
Dus hij heeft niet verlengt en wilde het gewoon afmaken en wegwezen, maar dat mocht niet, ze wilde eerst geld zien, de tijd was om volgens haar. Nu zet ik er geen stopwatch op, maar hij was minder dan een half uurtje boven. Dus ook hij wilde een deel terug van het geld. Dat werd een discussie, waarvoor ze haar planner liet komen.

Eindstand, het kereltje beweert dat het zijn vrouw is en mijn baas wilde niet dat we voor de ogen van zijn vrouw hem weg zouden slepen. Als ze geen Engels spreekt hoe ga je haar uitleggen dat we hem niet van kant gaan maken.

Hij weet niet half hoeveel geluk hij heeft gehad en wij zijn maar doorgereden naar een andere dame. Geen hotel deze keer, maar een klein appartementje, waar we allemaal een drankje kregen en zelfs nog werd aangeboden of we niet ook even wilde ontladen. Sorry mevrouw, we zijn aan het werk. Daarom ben ik nooit zo een fan van hotels, het is er nooit zo veilig als je denkt.

Heren als jullie toch besluiten te gaan, zorg dat je duidelijke afspraken maakt, niet probeert te verlengen en laat even zien aan dat mannetje dat je hem gezien hebt.

Als ik nog eens iets mee maak en mag delen horen jullie het.

Terug
Naar boven