Voormalig lid 1207
Toogplakker
- 5 jul 2015
- 135
- 16
Miss beide? Vaak is het geval dat je meerdere soa's oploopt, maar vraag mij niet hoe dat komt...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welcome to the clubJa heb het ook vlaggen. Witte pus, pijn en branderig. Chlamydia dus wsl. Hoe ga k dat thuis uitleggen
BlaasontstekingJa heb het ook vlaggen. Witte pus, pijn en branderig. Chlamydia dus wsl. Hoe ga k dat thuis uitleggen
Ik denk eerder dat je gonorroe hebt, wat ga je nu doen? Had je in die tijd thuis ook nog seks?Ja heb het ook vlaggen. Witte pus, pijn en branderig. Chlamydia dus wsl. Hoe ga k dat thuis uitleggen
Ik vermoed dat deze doelt op dat er eens eentje HIV gaat oplopen.Verklaar je nader?
Gonorroe is hierboven al gepost. Maar veel kans dat je ook chlamydia en of mycoplasma te pakken hebt.Ja heb het ook vlaggen. Witte pus, pijn en branderig. Chlamydia dus wsl. Hoe ga k dat thuis uitleggen
Incubatietijd kan echt uiteenlopend zijn idd.Heb al eens na 1,5 dag prijs gehad,is toch wel erg snel.Hou ons op de hoogte! Ben daar zondag geweest ook bare. Maar nergens last van. Incubatietijd duurt soms langer naar het schijnt. We horen het wel van jou neem ik aan. Maar het is inderdaad vreemd dat ze spoorloos is.