Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vriendinnetjes van jou, zin om contactgegevens te delen of een trio te doen een keer?Ik zou ze graag bezoeken. Maar is altijd dilemma. T'is iets nieuws maar wel 150€ + bijna 2 uur onderweg en brandstof.
Of mijn vaste vriendinnetjes die sturen. Kan ze beide bezoeken vandaag. Anaal in lekker kontje vo 40 en andere lekker strak kutje voor 70.
Moeilijke keuze![]()
Daar zit je geregeld in een creampie te neuken. Heerlijk toch. Vorige donderdag geweest. En twee uur later nog eens want moet zelden daar in de buurt zijn. Toen ik terugkwam schoof men lul er in als niks. Ik kon denken dat het als zaad aanvoelde maar bij het beffen niks sperma geroken of geproefd. Volgens mij is ze ook 18 en dat idee alleen al is enorm geil. Kga donderdag wellicht nog eens terug. Verslavend die meidIk heb haar ook gevuld. Volgens mij is ze eerder 18 dan in de 20. Jong snoetje met wat sproetjes, heerlijk lijf met dikke bollen, links een ingetrokken tepel die je er lekker uit kan zuigen. Klein roze kutje.
Passief, kort en ondiep pijpen, gaat dan op haar rug liggen en laat je je gang gaan. Na afloop veegt ze zich gewoon af tussen de benen en trekt haar slip terug aan
Normaal gezien dus een ondermaatse service voor die prijzen, maar zeer geil omdat ze een echt beginnertje is
Ik bezocht haar omdat mijn vaste meisje een maand op vakantie is, maar denk dat ik haar nog wel een paar keer met een bezoekje vereer om te zien hoe ze evolueert.
Behandeling voor wat?Beste wandelbroeders die haar na 13 aug bezocht heeft, graag uzelf testen. Of sinds haar laatste test ergens begin de maand, zei ze. Ik heb mezelf laten testen en ben nu in behandeling. Ik had haar verwittigd maar ze antwoord niet meer sinds ik zei dat ik positief teste na haar bezoek. Ik voel me verplicht aan jullie om dit te melden.