Jara - Grembergen

Josken86

Toogplakker
31 dec 2018
95
63
Mooi meisje, maar inderdaad heel passief. Content dat ik voor half uur gekozen heb. Een uur is moeiljk te vullen als er geen interactie is.

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
net bij haar geweest. Idd passief maar desalniettemin zeer geil. Girl next door type. Eén van de betere ervaringen toch wel. Ze is naar eigen zeggen 22. Begrijp niet hoe men hier dan kan verkondigen een ID te hebben gezien met daarop eerste helft 2005.
Kortom zou zeker nog eens teruggaan. Ze doet wat je wil en haar lichaam is gewoonweg hemels. Nagenoeg een ongeschonden poesje. Heb half uur gekozen. Bijnemen ging niet want ze moest naar haar werk

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
ik vroeg via whatsapp een bewijs dat ze wel minstens 18 is. Ik kreeg foto id , en daarop stond 10 januari 2005.
Misschien was het een id van andere dame? Anders moet iemand anders er eens naar vragen via whatsapp? Het is zo ingesteld dat je foto's maar 1 keer kan bekijken.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Deze

Edit moderatorteam: privégegevens verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Ja das vreemd. Ik vroeg hem en ze had hem niet bij. Ze is wel meerderjarig hoor, ben ik zeker van maar waarom het liegen? Ook over dat gaan werken vandaag lijkt niet te kloppen

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
net bij haar geweest. Idd passief maar desalniettemin zeer geil. Girl next door type. Eén van de betere ervaringen toch wel. Ze is naar eigen zeggen 22. Begrijp niet hoe men hier dan kan verkondigen een ID te hebben gezien met daarop eerste helft 2005.
Kortom zou zeker nog eens teruggaan. Ze doet wat je wil en haar lichaam is gewoonweg hemels. Nagenoeg een ongeschonden poesje. Heb half uur gekozen. Bijnemen ging niet want ze moest naar haar werk
Volgende klant waarschijnlijk 😆

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Mocht ik ook niet maar daar was ik niet voor gekomen. Heb toch lekkere namiddag gehad. Maar liefst 2 keer langsgegaan. Haar poesje was 2de keer nog lekker nat

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Nee, gewoon een passief meisje. Je kan een goeie babbel meedoen, maar tongzoenen heb ik wel niet gedaan.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Geen probleem, tot je er bent. Beetje duwen en tis van pijn, pijn, en je komt er nog maar tegen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik zou ze graag bezoeken. Maar is altijd dilemma. T'is iets nieuws maar wel 150€ + bijna 2 uur onderweg en brandstof.
Of mijn vaste vriendinnetjes die sturen. Kan ze beide bezoeken vandaag. Anaal in lekker kontje vo 40 en andere lekker strak kutje voor 70.
Moeilijke keuze🥲

Terug
Naar boven