Japan, Nagoya

Zonder_Rubber

Snuffelaar
3 nov 2016
15
3
Iemand met DVP en NZC ervaringen in Nagoya, Japan?
Internationalsexguide heeft Japan info, maar al wat ouder en geen NZC.

• Like
Waarderingen: XaM

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Japan staat nog hoog op mijn bucketlist om te bezoeken en van de plaatselijke schonen te genieten.
Voor zover ik gelezen heb is het niet zo'n Gaijin ( blanke) vriendelijke omgeving, de meeste gelegenheden zijn voor Japanese only!
Niet omdat ze blanken niet mogen maar meer om jou als blanke geen gezichtverlies te laten lijden, omdat je hun taal en of gewoontes niet begrijpt.

En als je dan toch een gaijin vriendelijk gelegen heid hebt ontdekt, trek dan je volle portomonee maar.
Het is niet echt een goedkoop land om met de dames van plezier te spelen.

Mvg

Naked

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Mijn laatste ervaring daar is helaas al weer 20 jaar oud, maar Japan is vrij traditioneel dus misschien is er weinig veranderd.
Mijn gastheren hadden besloten dat er een diner zou zijn met de dames. Iets wat niet vaak voorkomt in het zakelijke verkeer. Er was dus ook voor mij een dame geregeld. Een leuke "social secretary" die uitstekend engels sprak.
Na afloop van het diner ging ze, zonder dat er iets werd afgesproken, mee naar het hotel en daar was het puur genieten. Nooit een condoom gezien. Alle kreetjes en gegiechel zijn soms irritant maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de seks.
Bij vertrek in de ochtend werd verteld dat alles door mijn gastheren was geregeld. Ze mocht niet meer terugkomen, maar gaf als prijsindicatie voor het geheel $ 1500! Dat had ik me zelf niet kunnen veroorloven!
Vlees is lekker maar duur in Japan.

Zonder_Rubber

Snuffelaar
3 nov 2016
15
3
Dank voor jullie input. Mocht het lukken om van het rauwe vlees te proeven dan laat ik het hier weten.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Zakelijk een aantal maal in Japan geweest, je kunt het beste naar Kabukicho gaan, dat is de hoerenbuurt in Tokyo.
Maar pas daar wel op, voor je weet zit je in een vreselijk dure tent en dan gaan de kosten keihard omhoog!
Wat je vooral daar ziet zijn de meisjes in schoolkleding die mannen proberen op te pikken. Op mij kwam het heel vreemd over maar mijn gastheer keek nergens meer van op.
Dat is ook zoiets, zonder gastheer kom je eigenlijk nergens in Japan. Het is een ondoorgrondelijke steegjes en straatjes gebeuren en ook de cultuur is totaal anders als in het westen.
Zonder meer zijn wij "uitschot"voor ze en dat vriendelijke in je gezicht is schone schijn, laat je niets wijs maken.

Bare sex? Ik heb op al mijn zakenreisjes geneukt en een condoom heb ik nooit gezien en er is ook niet over gesproken.
Kosten weet ik ook niet, het is not done om dat te vragen of om het er maar zelfs over te hebben.
Ze zijn ook nooit langer gebleven als noodzakelijk maar dat stoorde mij niet. Wel waren ze allemaal zeer vriendelijk en meegaand, anaal, slikken, allemaal geen probleem. Creampie en dan door mij laten beffen, geen probleem, alles kon eigenlijk wel.

Veel plezier maar hou je hand op je knip, voor je het weet is deze leeg. ( En niet je zak.)

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
En even ter aanvulling, vraag eerst of het wel toegankelijk is voor een blanke man, daar willen ze wel eens vreselijk moeilijk over doen.
Vaak staat het ook aangegeven maar wees daar wel zeker van. Voor je het weet loopt het uit de hand en reken maar niet dat de politie aan jouw kant staat. Dat kun je helemaal vergeten in Japan.

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Kosten weet ik ook niet, het is not done om dat te vragen of om het er maar zelfs over te hebben.
Maar wat heb je wel betaald? Of bedoel je dat je dat je niet meer weet omdat het lang geleden is?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik heb helemaal niets betaald, dat is allemaal afgehandeld door mijn toenmalige zakenpartner.
Maar het kwam echt niet in de buurt van de $1500 die hier in een reactie staan, ik weet zeker dat mijn relatie dat nooit betaald heeft.
Wel moet ik daarbij vermelden dat het enkel vrijpartijen waren en geen hele nachten natuurlijk.
Evengoed kan ik wel beamen dat het bezoeken van DVP's in Japan een dure hobby is, dat is mij wel duidelijk geworden.

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Ik heb helemaal niets betaald, dat is allemaal afgehandeld door mijn toenmalige zakenpartner.
Maar het kwam echt niet in de buurt van de $1500 die hier in een reactie staan, ik weet zeker dat mijn relatie dat nooit betaald heeft.
Wel moet ik daarbij vermelden dat het enkel vrijpartijen waren en geen hele nachten natuurlijk.
Evengoed kan ik wel beamen dat het bezoeken van DVP's in Japan een dure hobby is, dat is mij wel duidelijk geworden.
Bedankt :)

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
amazing zei:
Let wel de $ 1500 die ik noemde was van 18:00 's avonds met diner tot de volgende ochtend 11:00. Veel geld, zeker voor die tijd, maar voor een vergelijkbare belevenis ben je dit ook in Amsterdam kwijt en veel meer in de US.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
In de VS ligt het heel erg aan de stad waar je verblijft.
Ik heb daar wilde nachten gehad voor nog geen $300 maar ook voor $1500 of meer. Die heb ik wel zelf moeten betalen...kijk, dat is dan weer wat minder.

In Japan is het gewoon moeilijker, je hebt de taalbarriere en het feit dat buitenlanders niet zo geliefd zijn.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
amazing zei:
Wat je vooral daar ziet zijn de meisjes in schoolkleding die mannen proberen op te pikken.
Dat heeft alles te maken met de moderne Japanse cultuur.
Een meisje in schooluniform roept bij de Japanse man herinneringen op van de laatste jaren dat hij nog "vrij" was. Dat wil zeggen: voordat hij salaryman werd en lange werkdagen ging maken in een bedrijf met een strikte hiërarchie en verplichte drinksessies na het werk.

Terug
Naar boven