Janneke - (Bare GB) Dordrecht 14-04-2019

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zie dat Janneke op dit moment tot 16:00 uur een bare gb houdet in Wetteren België en daar heet ze Nicole.
Omdat de bare gb bijna is afgelopen geen link er van maar wel als back-up een screenshot van de advertentie.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Meer waar voor je geld dan die Ginger in Benthuizen.
Ben benieuwd morgen als ik een reactie krijg. Heb me aangemeld. :)

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Dame maakt een toertje, vrijdag in Uden, gisteren in Wetteren, vandaag in Dordrecht... iemand ervaring?

Drommels

Toogplakker
24 okt 2015
37
0
teddybeer66 zei:
Onnodig quoten.

Was vrijdag ook al een GB of solo dates? Ik had vrijdag of gister gekund maar beide advertenties gemist, en net vanmiddag kan niet. Nou is Wetteren ook niets waarmee je NL adverteert, toch een stukje verder dan Antwerpen / Wommelgem. Zal wel druk worden, dit soort skinny teens zie je niet heel veel en is wel iets waar een hoop mannen op geilen :mrgreen:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Helaas begint de gangbang later ivm een vertraging werd netjes medegedeeld. Helaas wordt het dan voor mij te laat :roll:

Drommels

Toogplakker
24 okt 2015
37
0
Kwam een politie auto het terrein vh hotel oprijden, kleine kans dat het voor de GB was maar ik ben niet meer naar binnen gegaan. Had eigenlijk de tijd ook niet, dus dat hielp;) Maar ze ziet er zo goed uit :shock: Heb het in Wommelgem al een keer meegemaakt dat ze bij het Dreamhotel binnenkwamen maar ik weet niet of de NL politie ook op dit soort dingen af zou komen, op zich niets illegaals (ook in Belgie niet) dus we zouden ons er geen zorgen over moeten maken.

31 aug 2016
1.194
112
een hotel zal zeer zeker niet de politie er bij halen !
dit regelen ze gewoon zelf ! ze gooien je er gewoon eruit !
zodat het geen rukbaarheid krijgt
geen enkel hotel zit te wachten op zuid Limburgse herhaling ..

alleen zonder prostitutie zouden de meesten hotels geen droog brood te eten hebben

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben uiteindelijk toch ff geweest. Toen ik kwam waren er al 5 man bezig. Ik zag de dame nog niet door al dat mannelijk geweld om haar heen. Ze liet zich in ieder geval niet onbetuigd. Uiteindelijk kon ik ze zien nadat ze een kwak sperma in der ogen kreeg waar ze niet van gediend was. Ik snap ook niet waarom men dat ook doet. Het prikt als een gek. Maar goed de dame was erg slank met kleine borstjes. Ze kwam uit Duitsland. ik vond ze er minder uit zien als op de foto's . Ook erg vermoeid. Maar haar inzet was prima. Ik heb wel eens gangbangs meegemaakt waar het relaxter aan toe ging maar hier was het 1 voor allen en allen voor 1.
Ik heb mijn ding gedaan tegen een kleiner prijsje en verliet samen met een andere gangbanger het strijdtoneel. Dat vond ze wel jammer. Ook hij vond het wat tegen vallen. Het uitzicht vanaf de kamer was wel weer mooi evenals de badkamer.
Leuk om een keer mee te maken maar voorlopig maar even niet meer met zulke meiden denk ik.
De gastheer was wel een gezellige vent. Hij vond het jammer dat er zo weinig man waren.
Gisteren hadden ze meer dan 60 aanmeldingen en uiteindelijk 14 man die kwamen op 2 meiden. Tsja komt me bekend voor. ;)

Drommels

Toogplakker
24 okt 2015
37
0
^Dank voor het verslagje;)
Hij had die advertenties er beter of eerder op moeten zetten. Ik heb van de week best een paar keer of sexjobs gekeken en van de gangbang op vrijdag heb ik nooit iets gezien en deze pas de dag ervoor. Als dit eerder bekend was waren er vast meer gekomen. Wetteren was ik misschien ook nog wel heen gereden omdat ik vrij was maar daar heeft kennelijk maar 1 klein advertentietje van op redlights gestaan die ik nooit had gezien. Zo komen er tuurlijk niet veel mensen...

Goed om te horen dat die hotels nooit politie laten komen, ik moest echt weer even aan Wommelgem denken en dat was niet relaxed... Ze noteren toch je gegevens enzo. Het was hier een groot hotel dus het had voor van alles kunnen zijn misschien zelfs een routine rondje. Best gek toch dat je dan het gevoel krijgt dat je iets doet wat niet mag terwijl het niet zo is?

Terug
Naar boven