Janine - Arnhem

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Dat staat er niet bij nee, maar op de filmpjes op ISM wordt er wel op een aantal zc geneukt dus zal eventueel voor bepaalde mensen een optie kunnen zijn dan he........ anders zetten ze er die niet op, althans een poging waard om dat te vragen ter plaatse.

Hepzebaiah

Toogplakker
14 jan 2021
50
18
Er zijn genoeg dames die filmpjes op hun profiel hebben staan van seks met een partner (waar ze het wel ZC mee doen), en dat klanten alleen met condoom kunnen.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Half april heb ik een afspraak met haar. Iemand heeft in de recensie op kinky geschreven dat het een geil gezicht was sperma op die ringetjes. vul maar in ik ga er niet om vragen maar laat het gewoon gebeuren.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ben er geweest. leuke geile vrouw precies zoals de foto,s. heerlijk alles kunnen doen.
er lagen wel condooms zag ik.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik heb vooraf niet gevraagd om zonder condoom te neuken, doe ik nooit.
Meestal gebeurt het vanzelf ,het is de dame die bepaalt wat ze wel en niet met je doet.

Delano

Toogplakker
29 dec 2018
120
52
Oudere dame (GILF) neuken kan zonder met bijbetaling zie SJ/Kinky, uurtje van haar gastvrijheid genoten, de rest mag jezelf ervaren.

Delano

Toogplakker
29 dec 2018
120
52
Lijkt mij dat er in jou omgeving meer lekkere bare dames zitten als in Gelderland

Terug
Naar boven