Jane (vh Coco) - Amsterdam

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61

Bijlagen

• Screenshot_20230330-034256__01.jpg
    Screenshot_20230330-034256__01.jpg
    158,4 KB · Weergaven: 253
  • Screenshot_20230330-034227__01.jpg
    Screenshot_20230330-034227__01.jpg
    235,5 KB · Weergaven: 257
  • Screenshot_20230330-034251__01.jpg
    Screenshot_20230330-034251__01.jpg
    122,9 KB · Weergaven: 245
  • Screenshot_20230330-034238__01.jpg
    Screenshot_20230330-034238__01.jpg
    181,6 KB · Weergaven: 155
  • Screenshot_20230330-034301__01.jpg
    Screenshot_20230330-034301__01.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 151

Michel94

Toogplakker
17 okt 2023
31
24
Ik heb wel ervaring met deze dame, jaren geleden al, voordat ze Nzc deed.
Echt een leuke ervaring wel, ze is wel wat druk, soms wat warrig (adhd) maar niet super storend veel.
Contact leggen is soms lastig, maar ze is oprecht en de seks is ook echt wel goed!

Prijs was toen anders, weet niet meer wat. Maar op zich wel een aanrader om contact mee te zoeken

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Een aanrader om contact mee te zoeken?
Zou bijna denken dat jij haar pimp bent, sorry hoor.
Een aanrader met zulke prijzen?
Minstens 350 ben je kwijt voor onze hobby en ik vrees zelfs
snel richting 400 en meer als je opties bekijkt.
De lonen zijn flink gestegen hier en daar maar dit soort prijzen
zijn gewoon bizar en zouden we moeten negeren, maar ieder
zijn ding. Maar om haar te promoten? Tja....

Michel94

Toogplakker
17 okt 2023
31
24
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Helaas verdien ik niks aan dames, het kost me alleen geld deze hobby🤣 toen adverteerde ze niet met Nzc, m'n ervaring met haar was zonder dat al wel leuk. Met andere prijzen toen.
Hoeveel je ervoor wilt betalen is aan jou, niet aan mij🤷‍♂️

Laatst bewerkt door een moderator:

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Dame heeft mij geld over laten maken en ging er vandoor.

Ik had een hele leuke date de eerste keer met Amber van der Vliet. De tweede keer kwam ze al aanlopen en leek ze al van het padje af te zijn. (drugs, wat ik niet een probleem vind, maar wel als je er te ver mee gaat). Maar omdat de eerste keer leuk was vertrouwde ik haar. Ze werd gebeld zogenaamd door een huis genoot. Liep naar buiten en kwam nooit meer terug. Ik ben wel weer even genezen van Dvps. Vanwege 2x onbetrouwbare ervaringen op een rij.

Stom van mezelf ook dat geld over maken. Maar als je een leuke eerste date hebt dan ga je er vanuit dat iemand betrouwbaar is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik heb hier al zo vaak de oude trucs opgenoemd die dames gebruiken.
Ook dus dat even geld weg brengen naar chauffeur of snel nog even iets kopen.
En gebeld worden kan, maar waarom moet je dan naar buiten?
Dat moet je ook gewoon niet goed vinden.
Een leuke eerste date is geen garantie voor toekomstige dates, dat blijkt op dit
forum ook vaak genoeg.
Sneu voor je maar heus: altijd een beetje op je hoede zijn kan geen kwaad.
Geld overmaken beter niet doen, je krijgt het niet snel terug als het gedaan is.
Beter contant betalen en pas als dame binnen is, dan ook niet meer met smoesjes
aankomen om even weg te gaan.

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Ze had een ander nummer toen ik de eerste keer met haar een date deed. Dat was een jaar terug.

Het geld ging niet naar haar eigen rekening. Ik kreeg een tikkie op gestuurd. Die betaalde ik. Toen ik later goed keek zag ik dat het een tikkie was dat ze door gestuurd had. (dus niet een tikkie wat ze zelf had gemaakt, dat tikkie had de titel huur). Ze maakte daar nog een grapje over, dat ze iets moest verzinnen als tekst..... Daar stond ook een andere achternaam dan die ze heeft (ik weet voor naam en achternaam maar zal dat niet benoemen hier).

Wat ik heb gedaan nu is naar dat banknummer waar het tikkie naar toe is gestuurd een aantal keer 0,01 euro overgemaakt heb met in de mededelingen de boodschap dat ik bedonderd ben en ik heb mijn telefoon nummer toegevoegd. (ik weet natuurlijk alleen niet of dat andere rekening nummer in het complot zat). But worth a try.

ik had zelf het gevoel dat het niet goed ging met de dame. De onderbuik was al onrustig maar vanwege de goede eerste date ben ik over dat gevoel heen gestapt (stom). Ze zag er mager en slecht uit, was erg onrustig ADHD, maar leek ook niet goed te gaan en aan de drugs (hoewel ik ook geen heilige ben en drugs af en toe best leuk vind).

Het zou zelfs zo zijn dat ze dit niet met iedere klant doet hoor. Dat weet ik niet. Ik ben ook wel eens bedonderd voor een klein bedrag door Hotie. En volgens mij zijn er hier ook mensen die wel een date met Hotie hadden. Ik vermoed dat de drugs onbetrouwbaar en onrustig maakt en soms ook geldnood creeert.

Wat me ook op viel, ik slaap onrustig, is dat ze bijna altijd op was als ik wakker ben. (maar ja, dat zou ze ook van mij kunnen zeggen op dat moment, ik sliep ook al weken onrustig)

Laatst bewerkt:

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Ik heb hier al zo vaak de oude trucs opgenoemd die dames gebruiken.
Ook dus dat even geld weg brengen naar chauffeur of snel nog even iets kopen.
En gebeld worden kan, maar waarom moet je dan naar buiten?
Dat moet je ook gewoon niet goed vinden.
Een leuke eerste date is geen garantie voor toekomstige dates, dat blijkt op dit
forum ook vaak genoeg.
Sneu voor je maar heus: altijd een beetje op je hoede zijn kan geen kwaad.
Geld overmaken beter niet doen, je krijgt het niet snel terug als het gedaan is.
Beter contant betalen en pas als dame binnen is, dan ook niet meer met smoesjes
aankomen om even weg te gaan.
Je hebt hier helemaal gelijk. Dat vertrouwen was gebaseerd op de eerste date. Maar je hebt helemaal gelijk. Dit was niet slim van mezelf

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
En ik vermoed dat het echt een deel van de huur is die je betaald hebt. En dan kun je het misschien terugvorderen omdat voor jou het een betaling om niet is. Jij bent geen huur verschuldigd en er is ook geen dienst geleverd. Lijkt me een leuke case voor Arnoud. Wellicht heeft hij vergelijjkbare zaken behandeld.

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Zit Arnoud hier ook op de site! Ik voel me wat ongemakkelijk om hier een zaak van te maken gezien de aard van mijn bezoek. Dat is denk vaak bij dit soort gevallen. Dank voor de tip zowiezo @Herne

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
@giet46 Niet dat ik weet. Ik weet wel dat hij verstand heeft van driehoeksoplichting.
Want als ze jou de huur heeft laten betalen, dan ben niet jij opgelicht maar de huurbaas. Jij hebt dan het volste recht bij de huurbaas je geld terug te vragen.
Je hebt het rekeningnummer van de ontvanger, dan kun je de bank vragen of ze de onvanger willen vragen het geld terug te boeken omdat het een, voor zover ik het kan beoordelen, onverschuldigde betaling betreft.

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Dat is een fijne om te weten! Ik ga eens een mail sturen. Dank! houd jullie op de hoogte

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Herne heeft wel de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Als jij de huur voor Coco hebt betaald, dan kun je het op je buik schrijven dat je die terugkrijgt. Je hebt geheel vrijwillig betaald. Dat kan je niet als onverschuldigde betaling terugvorderen, omdat jouw vergoeding aan Coco is aangewend voor haar huur.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Coco heeft geen goederen of diensten geleverd en had geen recht op deze vergoeding.
Dan kan @giet46 Coco een betaalverzoek sturen voor hetzelfde bedrag.
Met natuurlijk het risico dat ze iemand anders hetzelfde geintje flikt.

Wel een truc zeg.
A zet een advertentie op SJ waarin hij zich voordoet als DVP.
B reageert en A vraagt betaling vooraf
A boekt bij de echte DVP een bezoekje en stuurt haar betaalverzoek door naar B.
B betaalt en A kan voor niks naar de DVP.

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Ik denk dat B nu vooral iedereen hier voor A waarschuwt en eens gaat kijken of ze met een andere simkaart mij herkent. Dan maar eens een nieuwe afspraak maken. (en ja ik blijf netjes)

Terug
Naar boven