James

Voormalig lid 9704

Toogplakker
16 mei 2018
34
2
Hallo iedereen!

Lees al een tijdje mee op dit forum en heb al redelijk wat wandel ervaring maar nog nooit bare gedaan met een dvp, behalve die keer dat het condoom scheurde bij een dame in privehuis. Wat ik me afvraag, zijn jullie bang voor SOA's en hoe gaan jullie hier mee om? Waar let je op voor je bare gaat met een dvp?

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Hi James!

Als je al een tijdje het forum meeleest zal het je vermoedelijk gerust stellen dat je eigenlijk nog geen horror soa verhalen hier gelezen hebt. Komt uiteindelijk ook niet zo vaak voor.

Het meest vervelende aan een soa is het moeten uitleggen aan je vriendin vanwaar die komt ;)
Dus als je single bent heb je direct al wat meer beweegruimte.
Af en toe je eens laten checken... en direct naar een arts gaan als je "kriebels" voelt... en dan is er niet direct een probleem. Meeste is geneesbaar toch?

Belangrijkste waar je op moet letten bij een bare dvp is dat je niet te veel betaalt... ;)

Los daarvan kun je best dames links laten liggen die ook anaal aanbieden of ook met bi mannen spelen. Net iets meer risico op hiv lijkt me.
Als je daar wat meer zekerheid wil kan je aan de Prep beginnen. Of je kan naar gelegenheden gaan waar een sneltest gedaan wordt.

Veel dames die openbaar bare adverteren genieten er enorm van vol sperma te zitten. Vaak doen ze ook geen moeite om opkuis te doen van het zaad tussen bezoekers door. Het moet je ding zijn, maar zelf ben ik wel enorm fan hier van.
Genoeg dames die het niet publiek aanbieden maar er wel voor te vinden zijn. Deze zijn niet per se veiliger, maar minder kans op verrassingszaad! ;)

Terug
Naar boven