Ivana - Sint-Niklaas

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
146
Bij deze dame geweest in St Niklaas.
Afgaande op profiel en foto's leek ze er goed uit te zien (op foto's leek figuur redelijk & 60 kg aangegeven in profiel).
De werkelijkheid was iets anders : er was toch redelijk wat pak aan. Die 60 zal zeker begin de 70 zijn. Ze heeft een leuke kop en spreekt heel goed Nederlands.
Afgesproken voor uurtje met nzc met klaarkomen in poesje en pzc met klaarkomen in mond.
Ze begon leuk te pijpen. Lekker lang, niet diep maar wel goed. Ik voelde dat ik ging komen en ben overgeschakeld op neuken. Zij op haar rug. Ik erop.
Ze lag er heel passief bij met haar armen achter haar hoofd. Ze keek heel ongeïnteresseerd. Heb haar gevraagd om op mij te komen maar ze bewoog amper en ben dan terug overgeschakeld op missionaris houding. Door het lange pijpen snel in haar poesje klaar gekomen.
Daarna even opfrissen en terug op bed.
Ze heeft me dan terug gepijpt maar gebruikte haar mond minder en minder. Ik had met haar expliciet afgesproken dat ik in haar mond wou klaarkomen. je raadt het al : geen druppel heeft ze in haar mond genomen.
Besluit : geen herhalingsgevaar : te passief bij het neuken, pijpen ca va maar komt afspraak niet na.
Heb veel te veel betaald : 250€.
Geen aanrader dus.

Terug
Naar boven