italiaanse damens omg antwerpen roosevelt en centraal

mickson

Snuffelaar
22 nov 2015
13
0
Deze dames . Voornamelijk op de italielei en omg zijn totaal oplichtsters . Binnen de 15 min gooien ze je buiten ookal betaal je voor een uur . Interne donatie kan als die vooraf is afgesproken . Maar ze werken alles vlug af en dan komen ze af dat ze andere afspraak hebben . Weerspannigheid over tyd heb je ruzie met hun pooiers . Gelieve attent te zijn en bij deze dames enkel vluggertjes te nemen . Dan betaal je een goede prijs . ( afbieden is mogelijk )

A

Anonymous

Guest
mickson zei:
Deze dames . Voornamelijk op de italielei en omg zijn totaal oplichtsters . Binnen de 15 min gooien ze je buiten ookal betaal je voor een uur . Interne donatie kan als die vooraf is afgesproken . Maar ze werken alles vlug af en dan komen ze af dat ze andere afspraak hebben . Weerspannigheid over tyd heb je ruzie met hun pooiers . Gelieve attent te zijn en bij deze dames enkel vluggertjes te nemen . Dan betaal je een goede prijs . ( afbieden is mogelijk )

graag even een linkje ??

maar 99% van de dames die vermelden dat ze uit italie komen verstaan geen woord italiaans !!

het zijn 9 van de 10 oosteuropese broodhoeren die waarschijnlijk in italie langs de proviciale weg hun diensten hebben moeten aanbieden !!

mickson

Snuffelaar
22 nov 2015
13
0
Dit gaat over algemeen vanaf ik hoor italie lei of roosvelt geburen dan knap ik af

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
Allemaal Oost-Europese raamscharminkels die geen jota Italiaans begrijpen.

ik kan een aardig woordje italiaans maar kan met de meeste "Italiaanse dames "geen afspraak maken in het italiaans !!!!

dan beginnen ze gelijk in het koeterwaals duits of engels , aangezien de Italiaanse bevolking trots zijn op hun taal zullen ze ten alle tijden proberen hun taal te gebruiken !!!

Terug
Naar boven