Iso-Betadine

DavidD

Snuffelaar
22 jul 2022
3
2
Lang geleden chlamydia opgelopen en er toen met 2 pillen vanaf geraakt. Sindsdien smeer ik na elke nzc sessie onmiddellijk mijn jongeheer in met flink wat Iso-Betadine 10%, een kleine 30gr tube die makkelijk in mijn broekzak past… en geen soa's meer gehad. Nog iemand ervaring mee?

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
:ROFLMAO:, wat een lolbroek. Ik denk dat je gewoon mazzel hebt gehad. Heb je je wel laten testen dan om dit zo te claimen?
Is0-betadine 10% is Ontsmettende oplossing voor acute wonden, chronische wonden en brandwonden. Ontsmettende oplossing voor de huid en de slijmvliezen. Isobetadine Dermicum bevat jodium (polyvidon- jodium), een ontsmettingsmiddel dat microörganismen (bacteriën, virussen, schimmels) doodt en infecties voorkomt.
Dus elke keer dat je neukt heb je open wonden aan je leuter
Ga vooral zo door, heb je een bruine lul van de betadine, scheelt weer als je anaal doet.
Laat bewijs zijn in de vorm van onderzoeken dat dit echt waar is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Betadine helpt alleen bij schimmelinfectie op je leuter/eikel.
Verder een prima ontsmettingsmiddel dat bacteriën/virussen en schimmels dood
maar dat dus bij wondjes e.d.
Op je piemel wrijven (zalf of oplossing van betadine) ter voorkoming van een soa
werkt dan weer niet helaas, dat zou mooi zijn.
Dan zou iedereen dit moeten doen en dan nooit meer een soa.
Was dat maar waar.
Bovendien is het net als preventief antibiotica nemen: de huid is een van nature goede
beschermlaag.
Deze te pas en te onpas inwrijven met betadine haalt de zelf reinigende werking van de huid
omlaag en flink ook, je kan er zelfs huiduitslag van gaan krijgen.
Sommigen denken dat ze het ei van Columbus hebben tegen soa`s maar dat is helaas niet zo.
Dat je nu al lange tijd geen soa hebt zegt niets: ik heb ook al 8 jaar geen soa gehad maar dat
kan ineens toch weer anders zijn.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Stel je voor dat .......het zou werken.

Ik zal je vertellen waarom het zou kunnen werken en waarom ook juist weer niet:

Wel:
Zoals Cerato al stelde: "een prima ontsmettingsmiddel dat bacteriën/virussen en schimmels doodt"

Niet:
Doordat het de huid en slijmvliezen kan beschadigen en irriteren, worden deze al snel meer bevattelijk voor een infectie.

Misschien wel maar dan alleen als je:
Het jammere van Chlamydia is dat de infectie plaatsvindt aan het einde van je plasbuis -en dat is dus slijmvlies-.
Eigenlijk moet je dus -als je een kans wilt maken- de Betadine / Jodium met een wattenstaafje in je plasbuis aanbrengen/ masseren.

Je kan natuurlijk ook je piemel in het bleekwater hangen. Dat ontsmet ook maar heeft ook weer nadelen ;)
(PS: niet doen dus, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen bij bleekwater).

Edvandebef

Toogplakker
22 nov 2022
35
17
Lang geleden chlamydia opgelopen en er toen met 2 pillen vanaf geraakt. Sindsdien smeer ik na elke nzc sessie onmiddellijk mijn jongeheer in met flink wat Iso-Betadine 10%, een kleine 30gr tube die makkelijk in mijn broekzak past… en geen soa's meer gehad. Nog iemand ervaring mee?
Je verwart correlatie met causaliteit. Het feit dat je sindsdien geen soa meer gehad hebt betekent nog niet dat het gewerkt heeft.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ze deden dat vroeger met konijnen tegen schurft: borsteltje benzine in de oren smeren....

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Tjsa ik geloof dit wel eigenlijk. Hier word namelijk bar weinig onderzoek naar gedaan maar het is opzich super logisch.

Het is eigenlijk van de zotte dat er geen bacterie/virus dodende glijmiddelen bestaan……denk daar maar eens overna. Maar wel overal latex en plastiek promoten……zonder erbij te vertellen hoe slecht dat wel niet is voor het milieu. Of heb je tegenwoordig een used condoom plastiek inleverpunt? Die dingen gaan gewoon de prullenbak in met normaal vuil of het riool en komt dan in het milieu terecht waar het slecht afbreekbaar is en micro plastieks veroorzaakt.

Hier zou best naar gekeken moeten worden, ook naar bijvoorbeeld andere type condooms ipv 1 size fits all. En dan bedoel ik niet letterlijk size maar figuurlijk. Waarom is er geen speciale vaste relatie condoom? Een condoom die veel korter is, alleen maar om je eikel bijv en dan met wat speciaal spul dat eraan vast plakt? Dan word je dame niet zwanger maar is je sex wel gelijk een stuk lekkerder…….

Soms lijkt het echt of de wereld superdom is en ik de enige ben die een beetje nadenkt in oplossingen…..

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Cerato volgens mij heb je best wel medische kennis en het klinkt allemaal aannemelijk. Ben je ook een pro uit die wereld? Ik denk dat je het stokje van Thirza zo kan overnemen.

Ik bewonder het en als die Thirza zo'n reactie van je leest, dan zal ze op zijn Haags denken: Die fènâh gozâh weir 😀

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Cumgiver : Op een reactie van Cerato moeten we even wachten. Die werd door de moderatoren (denk tijdelijk) met vakantie gestuurd.

We wachten zijn reactie af voor als hij weer terug is.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Tjsa ik geloof dit wel eigenlijk. Hier word namelijk bar weinig onderzoek naar gedaan maar het is opzich super logisch.
Goh, bleekwater inspuiten tegen COVID was in de ogen van Trump ook logisch. Het is net eigen aan de wetenschap dat ze 'logisch' in vraag stellen en op die manier tot onderbouwde statements komen.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Waarom is er geen speciale vaste relatie condoom? Een condoom die veel korter is, alleen maar om je eikel bijv en dan met wat speciaal spul dat eraan vast plakt? Dan word je dame niet zwanger maar is je sex wel gelijk een
Bestaat al, namelijk sterilisatie of wordt je dan in je mannelijkheid aangetast. Voor je iets roept voor de man is het simpeler dan voor een vrouw. Je hoeft je nooit meer druk te maken of je partner zwanger is of wordt

Terug
Naar boven