Isja 25j Arendonk (Chatbabe)

A

Anonymous

Guest
Was ff op Chatbabe aan het loeren en kwam dit kind tegen.

1u zonder condoom 150

Screenshot_2016-03-11-11-41-33-283.jpeg

0476563828

Aan jullie om haar te proberen...

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Ik heb haar vroeger eens mogen op men paal schroeven. Zij woonde toen op een kamertje bij moeder en was toen redelijk zwanger. (Dus dàwas het eigelijk een triootje :twisted: )

Leuke meid.. alleen spijtig dat ze rookt.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ja ik heb haar vroeger ook eens geneukt. Was toen in Turnhout. Volgens mij is zij besproken op het oude forum.

Koenxxx

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
idd ... is ook al ff bezig .
Soms staat ze idd op chatbabe ... prijzen kunnen nogal eens verschillen

A

Anonymous

Guest
De kunst van het lezen is sommige mensen toch niet gegeven...

Staat er bij hoor

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Neemt alleen op de dagen dat ze online is op chatbabe !
Ze verschijnt enkel als ze weer eens geld nodig heeft ;)

Boekie75

Toogplakker
7 apr 2015
37
6
Collega's

Nog iemand contact gehad met deze dame ?
Ik zie ze niet meer verschijnen op Chatbabe en op het GSM nummer hier vermeld wordt niet opgenomen.

Gr. Boekie75

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Dame komt heel af en toe boven water als ze geld nodig heeft .
Op andere momenten neemt ze nooit op of beantwoord ze nooit sms .
Gewoon wat geduld hebben ;-)

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
wil niet lullig zijn maar ik vind dit echt niet kunnen dat je hier foto en foonnummer neerzet uit een chat sessie van chatbabe waar ze de cam aanheeft ze geeft ook nog aan geen fotos .

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
Ter info: heb haar vorige week nog eens proberen te bereiken op haar gekende nummer; maar kreeg een bericht terug van iemand die ze blijkbaar niet gelukkig heeft gemaakt: dat hij niets meer met haar te maken wil hebben, dat wie bij haar geweest is best een soa-test laat doen en dat als ik nog met haar moet afspreken, ik die 'hoer' zelf maar moet zien te vinden.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Onlangs haar toevallig tegengekomen op FB , stond bij mijn vrienden sugesties .... Vraag mij niet hoe .
Dus heel toevallig haar echte naam te weten gekomen , die ik hier zeker ni ga plaatsen !
Omdat het profiel niet echt privé ingesteld stond kon ik veel lezen en fotos bekijken .
Blijkbaar heeft de dame een vriend en 2 mss zelfs 3 kinderen ondertussen waarvan 1 mulatje wat al niet van haar blanke vriend kan zijn .
Ik ben ooit 1 maal bij haar geweest en toen vertelde ze mij dat ze geen pil nam maar zaaddodend glijmiddel gebruikte .
Zou mij dus niet verwonderen dat de dame ooit zwanger geraakt is van een klant .
Mss was de persoon die haar gsm opnam haar vriend of nu miss ex vriend !
Vroeger was ze enkel beschikbaar als ze ingelogd was op chatbabe en daarbuiten nooit .
Maar toch vinden sommigen het nodig om iemand te pas en te onpas te smsen of te bellen en dat kan dan al eens fout uitdraaien voor zo een dame als daar ergens een vriend in het spel zit .
Van die SOA test zou ik met een dikke korrel zout nemen en waarschijnlijk eerder persterijen van haar vriend of ex vriend .

Terug
Naar boven