Isaura - Bilzen

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Dacht ook dat hier al een topic over was en dat ik er toen al over geschreven had. Enkele maanden heb ik haar gecontacteerd per sms en gevraagd naar nzc. Onmogelijk, zei ze. Daarop zei ik dat ik van een vriend had gehoord dat ze het wel deed. Zij wilde dan weten wie dat was. Ik gaf een tamelijk generieke persoonsbeschrijving en zei dat ik niet wist welke naam hij bij haar had gebruikt. Waarop zei antwoordde dat ze wel wist wie ik bedoelde... Uiteindelijk was nzc dus wel mogelijk, maar voor een belachelijk hoog bedrag. Ik weet niet meer precies hoeveel, maar het was iets zoals €500 ofzo. Ik ben er dus niet op ingegaan.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Had haar ook eens gebeld. Had een zware doorrookte stem meen ik me te herinneren.
Nzc was mogelijk, staat ook op haar RL profiel aangevinkt, maar de prijs vond ik te hoog en er verder ook niet mee afgesproken. Weet niet meer juist hoeveel dat was.
Als je bij RL zoekt op gemeente Bilzen kan je verschillende ads van haar terugvinden, alleen, mmv trio met haar vriend en gangbang.

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Gisteren hielden Isaura en haar vriend een gangbang met 2 sessie in Bilzen. Iemand hier aanwezig geweest? Zelf ben ik niet naar binnen gegaan omdat erop het moment van aankomst politieagenten het appartement binnen gingen en zeker een half uur zijn binnen geweest. Reden onbekend maar een collega gangbanger die buiten stond te wachten zei dat het wellicht ging om een routine controle en vergunningscheck.

Tomba1987

Snuffelaar
18 sep 2021
9
2
Is isaura nog ergens actief. Ben ooit eens bij haar geweest en het was een leuke ervaring. Zou nog eens terug willen afspreken.

Terug
Naar boven