Isabella - Utrecht

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ik ben 3 kwart Australisch en kwart Nederlands.

Lol, hoe verzinnen ze het

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Mijn oog was ook al eerder op haar gevallen, wat een heerlijk figuur op de foto zeg...

Vandaag een reactie ontvangen, komt met een verhaal over aanbetaling en dat ik onder de indruk moet zijn van zogenaamde verificaties (valt nergens te checken?) en haar ad sinds oktober online staat...
Aanbetaling ook bij ontvangst:

Ik begin er niet aan.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Lol, Sexjobs en Kinky verificatie.

Die slaat totaal nergens op, als je daar een adje zet en betaal ben je er zeker van dat die er staat, net zolang tot er klachten komen.

en euh... Beide site's zijn van Brammetje.

Sexjobs. Tease Media B.V.,gevestigd te Parkstraat 22, 2514 JK Den Haag
Kinky Midhold B.V. gevestigd Parkstraat 22, 2514 JK Den Haag

Massa is kassa. en lekker belangrijk of foto's of adjes fake zijn is een bedrijf filosofie

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Is dus een copy/paste berichtje, want ik kreeg die ook na een paar dagen wachten. Als ze een tientje vraagt wil ik de gok wel eens wagen. Ze adverteert al een behoorlijke tijd maar nog niks tegengekomen over oplichting.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
En zo pakken ze 10 x een tientje per dag. Advertenties met sex is business geworden, schieten met hagel, en er zijn er altijd die die onzin geloven.
een of andere clown die zo €100,- per dag pakt. is dik €3000,- bovenop z'n uitkering....
En omdat je zelf uit vrij wil geld stuurt is het doen van een eventuele aangifte nutteloos, sterker nog je wordt weggestuurd op het bureau.
Als er überhaupt al aangifte van wordt gedaan, want betalen voor sex en aangifte bereidheid liggen mijlen ver van elkaar..

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Het is schrijnend duidelijk dat er nog steeds mannen/kerels zijn die maar instaat zijn 1 hersencel te gebruiken. En in sprookjes geloven en geld overmaken. Niet te geloven

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
Op WHG staat momenteel maar 1 opmerking over het nummer. Die doet vermoeden dat die persoon er geweest is.
Zelf denk ik dat het dezelfde is die de advertentie gemaakt heeft als ik de (typische) spelfouten en vervoegingen vergelijk.
Die horen bij een "bepaald slag volk" wat liever op straat klooit en nooit verder geraakt is op enige vorm van voortgezet onderwijs. :roll:

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Reken maar dat die boefjes ook hun nummer googlen... en een reactie is zo gemaakt op die wie heeft gebeld...

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Helemaal mee eens, hier klopt geen klote van, had het laatst ook met een dame, ben alweer vergeten hoe haar naam was, gaf zelfs direct haar straatnaam door (of in de buurt of whatever). Uiteraard direct gegoogled, was in een nette buurt, maar weet zeker dat de straat zomaar was gekozen.
Wilde ook aanbetaling, heb haar uitgelegd dat ik daar een slechte ervaring mee heb gehad (als ze liegt kan ik het ook), kon de aanbetaling ineens een stukje lager, heb keurig bedankt en uitgelegd dat verzoeken om aanbetaling wat mij betreft niet tot een afspraak leidt.

Verder geen onbeleefdheden van haar kant overigens.

Grtz,
R.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
En toch is het vreemd, want ze adverteert al maanden en pas sinds een paar dagen reacties op WieHeeftGebeld. Als er echt wat aan de hand zou zijn dan zou ze al lang vertrokken zijn, vrijwillig of gedwongen. Maar ja, aanbetalen is inderdaad een grote kans op oplichting.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Simpel: NOOIT een aanbetaling doen.
Dan weet je zeker dat je je geld niet kwijt bent.
Al gaat het om een tientje, vele tientjes maken ook
een groot bedrag, dat is slim van die oplichters.
Ik heb nooit aanbetaald en ga dat ook nooit doen, zelfs niet
bij een dame die ik goed ken, voor mij een grens.
Maar het zal lucratief genoeg zijn anders bestonden die advertenties niet.

Terug
Naar boven