Isabella TS Sint-Niklaas

Rostaku

Snuffelaar
17 okt 2022
21
21
Dit bericht is gerapporteerd.
Onder het mom van, je moet alles eens proberen, vandaag naar Isabella in Sint-Niklaas geweest.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/you-can-fuck-me-deep-come-on-visit-me.html

Van te voren verteld dat ze mijn eerste trans is, dus dat ze rustig moest zijn met me.
Ze ontvangt aan het stationsplein, dus parkeren bij de Action.

Omdat het de eerste keer was gekozen voor 30 minuten, voor €100.
Ze ontvangt in enkel een slip, die na het afrekenen direct verdwijnt.

Begonnen met tongzoenen, mag alles aanraken. De botsten zijn uiteraard fake, maar ik heb slechtere gevoeld. Ze kust me en neemt zonder condoom mijn harde lul in haar mond. Ze likt zuigt gaat deep en nodigt me uit die van haar te pijpen. Na wat aarzelen, dat ook geprobeerd.
Ze pijp zo goed dat ik haast in haar mond klaar kom.
Als ik haar afrem vraagt ze of ik wil neuken. Ze gaat ze op het bed liggen, beestjes omhoog zodat ik er goed bij kan beetje glijmiddel er bij en ik mag naar binnen. Weer wordt er niet over een condoom gesproken. Na een paar keer pompen haar klontje vol gespoten . Vervolg likt ze mijn lul schoon en zijn we gaan douchen.

Voor een eerste trans zeker een goede ervaringen, ze zegt nog te blijven dus ik ga nog wel eens terug.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb haar ook eens gecontacteerd.
Vraagt inderdaad 100/30 min,zc incluis.
Dus geen meerprijs voor zc;)

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Dit is 1 van mijn favo's. Betaal altijd 150 en we hebben wel een klik dus er is geen limiet. Ze is meer bottom dan top maar loop toch vaak druppend uit mijn hol weer naar buiten.
Rubber doet ze niet aan....

Terug
Naar boven