Isabela - Antwerpen

bareknight1995

Toogplakker
4 mrt 2024
35
18
Heb haar een tijd terug is laten komen kwa looks helemaal zoals de fotos geil lichaam.
via watsapp kon alles eens hier stond ze me een vriendin aan de deur was niks van gezegd en zei ze dat haar vriendin nieuw in het vak is en dat ze er bij is om te observeren.
heb ze binnen gelaten eenmaal uitgekleed haalde ze een condoom boven ik zei dat we 250 euro hadden afgesproken voor zonder ze vroeg dan achter recente test resultaten wat ik op die moment niet had heb hun dan de deur gewezen. aan de deur was ze wa ant discussiëren met haar vriendin een zendeya type kwa looks (nooit een ad van zien verschijnen) die wel zonder wou doen maar zonder intern klaarkomen heb haar vriendelijk bedankt en buiten gelaten heb toen wel men 250€ terug gekregen dus ze was wel eerlijk.

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
hmm dat is ne zure, want ze ziet er inderdaad geweldig uit. Wil het allesinds dan toch proberen aangezien je zegt dat ze eerlijk is op die manier.
De vriendin die ze via whatsapp ook voorstelde voor trio was Aymee op RL (was het de deze misschien?)

Terug
Naar boven