Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

• JA

Stemmen: 180 70,6%
  • NEE

Stemmen: 75 29,4%

• Totaal stemmers
    255

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Nzc geeft geen recht op een Creampie. Dit is voor mij persoonlijk wel een vereiste omdat dit het heerlijk maakt.
Ik vraag dit op voorhand en wanneer Creampie niet mogelijk is betaal ik ook niet bij voor nzc. Ik weet ook dat ik het in het heette van de strijd niet kan tegenhouden dus ik doe dit ook uit respect naar de dame toe.

Het argument dat sommige geen Creampie toelaten vanwege de volgende die komt is voor mij een slap argument. Als je een dvp neukt die Creampies ontvangt dan weet je dat er zaad in kan zitten van je voorganger. Zelfs al is ze zeer hygiënisch er kan altijd diep vanbinnen een klodder blijven. Als je dit niet wil vind ik het aan die persoon om te vragen goed uit te spoelen of eerste van de dag te komen. Ikzelf ben eerder het tegengestelde, ik wil graag weten hoeveel een dvp al voor mij ontvangen heeft.

RonJeremy

Toogplakker
1 okt 2018
27
0
Het lijkt tegenwoordig eerder regel dan uitzondering dat je NIET intern mag klaarkomen. Vraag me dan af waar ik extra voor betaal? Als het enkel voor bare is dan zou je eerder korting moeten krijgen omdat het ze dan een condoom scheelt ;)
Bare zonder CIP? Niet voor mij!

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Volledig mee eens. Ik vraag het altijd voor zekerheid alvorens ik betaal. Maar al meegemaakt dat het dan tijdens het neuken toch ineens nimmer mag. Dan pomp ik verder en spuit ik ze alsnog vol.....heb er immers voor betaald denk ik dan.

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik heb toen ik mijn eerste afspraak maakte het zelf ook eerst gevraagd of het met intern doneren was. Dat scheelt een teleurstelling. Sommige doen wel nzc en willen dan niet dat je intern doneert, maar over kutje spuiten mag dan wel. Nu is dit ook erg geil, maar ik spuit liever haar poesje vol. Maar heb er wel respect voor als de dame dit niet zou willen.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Wat is wijsheid. Betalen we voor een creampie of voor nzc? In de ad. staat bv "zonder condoom kan" Of zo iets. Er staat nooit "creampie mogelijk". Voor mij is het dan heel simpel, je betaald voor de dienst NZC niet voor de creampie, hoe lekker dat ook mag zijn voor de heer. Persoonlijk kwak ik ook graag het kutje vol, maar ook hier geld.......Respect voor de wensen van de dvp.

Tenslotte: Misschien wil je later weer terug komen. En dan zegt zij:"Je luistert niet naar mij. Ga maar naar de buuf". En buuf doet het minder lekker dan de betrokken dvp.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gewoon ernaar vragen als nzc mogelijk is.
Indien dame niet interne donatie wil, dan gewoon netjes bedanken.
Ik wil duidelijkheid vooraf.

Terug
Naar boven