Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

• JA

Stemmen: 180 70,6%
  • NEE

Stemmen: 75 29,4%

• Totaal stemmers
    255
A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:
Om maar een auto metafoor te gebruiken, want die vallen altijd lekker makkelijk.
Je koopt een auto maar je mag niet van alle functionaliteit gebruikmaken of vol gas geven. Je betaalt er wel voor, maja, niet zo zeuren hoor...

Het is toch niet duidelijk of je betaald voor creampie als het all inn prijs is dan wel.

Maar als je het niet zeker weet of er is niet voor betaald dan gewoon njet. Auto is all inn prijs dus mag ik mee doen wat ik wil zo simpel is het.

Iedere extra optie op een auto kost geld, wil je andere velgen dan de standaard is 3000 extra meneer zal ik de banden er goedkoop bijdoen voor u.

Glijmiddel

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
PeeweeHerman zei:
Om maar een auto metafoor te gebruiken, want die vallen altijd lekker makkelijk.
Je koopt een auto maar je mag niet van alle functionaliteit gebruikmaken of vol gas geven. Je betaalt er wel voor, maja, niet zo zeuren hoor...

Als je (ver) boven de maximale snelheid uit gaat en daarop binnen de in de wet gestelde eisen betrapt wordt hangt je anders wel een fixe boete boven het hoofd en in extreme gevallen zelfs inbeslagname van de auto en/of ontzegging van de rijbevoegdheid. En als de biertjes dan mogelijk ook nog lekker makkelijk vallen lijkt rijden op volle snelheid me al helemaal niet verstandig :).

PeeweeHerman: Precies, dat hele niet intern klaarkomen is sowieso bullshit.
Als jij een biertje koopt slik jij het toch ook door als ze zeggen dat dat niet mag?

Op basis van díe stellingname zag ik jou in gedachten dus al een rondje bier halen voor je vrienden ("en niet wéér alles zelf opdrinken hoor !") om even later tóch weer terug te keren met een dienblad vol inmiddels al weer leeggedronken glazen onder het mom van... hoezo mag ik ze niet allemaal zelf opdrinken, ik heb ze toch zeker zelf betaald of niet dan, wat zeuren jullie nou.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Bij de patatboer betaal je voor een vergelijkbare klodder mayo of satésaus inmiddels ook bijna nog meer dan voor het patatje zelf. Wil ik naast de groente én het vlees ook nog een plakje kaas op mijn turkse pizza dan komt er voor dat lullige plakje kaas ook al weer een volle euro bij. Mijn bioscoop kaartje is exclusief een emmer popcorn/flesje cola (bij Pathé inmiddels 6,- per liter) en als ik s'nachts een taxi pak betaal ik een veel hoger tarief da overdag terwijl ik hetzelfde ritje maak.... en dan moet ik ook nog eens 200 meter vóór het station uitstappen omdat de taxi me niet helemaal tot aan de ingangsdeur kan brengen waardoor ik die nachttrein toch nog nipt mis en dus weer een vol uur moet wachten (in Amsterdam overigens een perfect excuus om de tijd te doden op de wallen, al kom ik daar nooit iets tegen waarvan ik denk doen).

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Bij de patatboer staat wel alles overzichtelijk geprijst:
patat, klein, middel, groot, met saus enz.
Bij de dames staat er vaak: nzc 30 extra zonder vermelding of je wel of niet intern mag komen.
Duidelijke advertenties en eerlijkheid zal veel ergernis voorkomen.
dus recente foto`s, duidelijke prijzen, ook voor opties enz.
Maar ach, de gemiddelde uitbater die de advertenties immers zet, zal dat een zorg zijn.
Das jammer, wie wel duidelijke advertenties neerzet zal ook minder gedoe hebben over de opties enz.
Je weet dan waar je aan toe bent, nu vaak niet. Staat er nzc en verder niets? Dan ga ik ervan uit dat alles incl is.
Kom op, het is net als in een winkel hoor, niet goed geprijst, voordeel voor de klant.
Moet men zelf ook maar duidelijker en eerlijker zijn.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Cerato zei:
Bij de patatboer staat wel alles overzichtelijk geprijst:
patat, klein, middel, groot, met saus enz.

De prijs voor mayo en andere sauzen staat lang lang niet altijd (goed) aangegeven hoor en wat je uiteindelijk krijgt voorgeschoteld is soms maar een schim van wat die mooie poster met bestelopties je leek te beloven. Het meest ergerlijk zijn de KFC-ketens die je een totaal menu aanbieden met patat, een broodje hamburger, 3 kippenboutjes en een flinke plens cola en dan bij het bestellen vragen.... mayo erbij ? wat dan zonder dat je je dat realiseerde direct weer bijna een euro extra blijkt te kosten en dat voor een portie mayo dat nog niet voor een derde van de aangeleverde frietjes volstaat. Als ik in dat soort tenten een dergelijk compleet keuzemenu bestel verwacht ik niet dat ik voor 3 druppels mayo bijna een euro moet bijbetalen, het staat ook bewust niet bij het keuzemenu zelf vermeld (dat op de foto inderdaad geen mayo toont dus ook geen let-op-sterretje bij de prijs die je op die bijkomende kosten attendeert) en het is denk ik goed zoeken om die bijtelling ergens vermeld te vinden, als het überhaupt al ergens staat. Het is om te huilen maar ik vrees dat inderdaad alleen de uitjes bij de haring nog gratis bijgeleverd worden (nog wel).

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Weer van die trailer trash reactie. Als je het niet kan betalen, maar in plaats daarvan zelf beslissen wat mag en niet mag, ga dan een andere hobby zoeken.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
enjoyerik zei:
Het meest ergerlijk zijn de KFC-ketens die je een totaal menu aanbieden met patat, een broodje hamburger, 3 kippenboutjes en een flinke plens cola en dan bij het bestellen vragen.... mayo erbij ?
Een broodje kipburger bedoel je. :D

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:
Gaat dit topic nog ergens over?

Jij hebt de discussie over intern klaarkomen mede aangewakkerd.

Typisch pee wee

Glijmiddel

Lul niet zo stom man. Oh wacht, dat is toevallig je sterkste (en enige) punt.
Er zit totaal geen voortgang meer in, worden geen nieuwe argumenten meer aangevoerd, iedereen praat elkaar na.

Om maar iets nieuws aan te voeren, want ik schijn de enige te zijn die daar nog toe in staat is; het verschijnsel 'niet intern klaarkomen' schijnt zich vrijwel alleen voor te doen bij Oosteuropese dames. Niet zo vreemd want op oplichting, beroving en misleiding lijken die lui patent te hebben.
Als ik naar een dame van Nederlandse, Arabische, of watvoor andere afkomst dan ook, dan is intern klaarkomen vanzelfsprekend.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
PeeweeHerman zei:
het verschijnsel 'niet intern klaarkomen' schijnt zich vrijwel alleen voor te doen bij Oosteuropese dames.
Ja, voor Oosteuropese dames in Nederland. In Duitsland bv. geen probleem.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Voor het zingen de kerk uit dat kan ik een dvp niet garanderen. Daarom bezoek ik alleen dvp's bij wie interne donatie mogelijk is. Ik vraag het altijd aan de telefoon. Zo ja ga ik langs en vraag het nogmaals als ik ter plekke ben.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Voor het zingen de kerk uit dat kan ik een dvp niet garanderen. Dat is me maar een keer gelukt toen ik nog in een relatie zat. Daarom bezoek ik alleen dvp's bij wie interne donatie mogelijk is. Ik vraag het altijd aan de telefoon. Zo ja dan ga ik langs en vraag het nogmaals als ik ter plekke ben.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Van auto's naar kipburgers en de hoeveelheid mayonaise bij de Kentucky dwaalt het wel een beetje af van het onderwerp.

even ontopic:

Niets is vanzelfsprekend, je kan gewoon vragen aan de dame die NZC aanbied of een creampie mogelijk is, zo niet dan is aan jou de keuze of je de extra's wil betalen.
NZC is nou eenmaal een extra service die de dame verleent, zij mag dan bepalen welk prijskaartje daar aan vast hangt.
Ben je het daar niet mee eens dan zoek je een dame die het goedkoper doet.

Bovendien zolang er klanten zijn die grove bedragen blijven betalen zal de prijs nooit zakken.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:
Gaat dit topic nog ergens over?

Jij hebt de discussie over intern klaarkomen mede aangewakkerd.

Typisch pee wee

Glijmiddel

Lul niet zo stom man. Oh wacht, dat is toevallig je sterkste (en enige) punt.
Er zit totaal geen voortgang meer in, worden geen nieuwe argumenten meer aangevoerd, iedereen praat elkaar na.

Om maar iets nieuws aan te voeren, want ik schijn de enige te zijn die daar nog toe in staat is; het verschijnsel 'niet intern klaarkomen' schijnt zich vrijwel alleen voor te doen bij Oosteuropese dames. Niet zo vreemd want op oplichting, beroving en misleiding lijken die lui patent te hebben.
Als ik naar een dame van Nederlandse, Arabische, of watvoor andere afkomst dan ook, dan is intern klaarkomen vanzelfsprekend.

De zuurheid en azijn druipen weer van je af je hebt een hogere zuurgraad dan accuzuur.

Bijna al je recensies gaan over oost Europese dames en maar klagen dat het slecht is en de volgende x ga je weer.

Pee wee leer nou eens dat jij gewoon een gefrustreerd ventje bent.

Je wilt altijd voor een dubbeltje op de 1e rang zitten en vooral niet teveel ervoor doen.

Echt een gevalletje hopeloos zuinig ben je.

Maakt mij verder niet uit maar geen mensen gaan veroordelen die 250 euro aan een bare date uitgeven moet jij je mond gewoon over dicht houden.

Zelfde als de Duitse recensies die ik hier lees, het is niet mijn ding maar geniet vooral van de verhalen van katholiek, Cerato etc als die naar Duitsland zijn geweest

Daar daten ze voor beduidend minder en ze hebben altijd waar voor hun geld en daar meng ik mij niet in

Dus zuur ventje, snaveltje toe, oogjes dicht( citaat uit de Fabeltjeskrant)

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Aan de telefoon vragen heeft geen enkele zin wanneer het Oosteuropeanen betreft (eigen ervaring), want die zeggen overal ja op. Als je dan ter plaatse bent dan kan ineens de helft van het afgesprokene niet. Ik vraag het ter plaatse altijd nog een keer en als de opties dan spontaan anders zijn, dan vertrek ik.

A

Anonymous

Guest
naked zei:
Van auto's naar kipburgers en de hoeveelheid mayonaise bij de Kentucky dwaalt het wel een beetje af van het onderwerp.

even ontopic:

Niets is vanzelfsprekend, je kan gewoon vragen aan de dame die NZC aanbied of een creampie mogelijk is, zo niet dan is aan jou de keuze of je de extra's wil betalen.
NZC is nou eenmaal een extra service die de dame verleent, zij mag dan bepalen welk prijskaartje daar aan vast hangt.
Ben je het daar niet mee eens dan zoek je een dame die het goedkoper doet.

Bovendien zolang er klanten zijn die grove bedragen blijven betalen zal de prijs nooit zakken.

Mvg

Naked

En naked neukt over de hele wereld mensen dus aan deze reactie mag je waarde hechten

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Bedankt voor je zinvolle en ontopic bijdrage Glijmiddel.
Misschien kun jij voor de verandering eens op waarheid gebaseerde zaken gaan plaatsen ipv alles uit je duim te zuigen.
Je hebt altijd je grote bek klaar als iemand een mening heeft die afwijkt van de jouwe, maar iets zinvols bijdrage schijnt niet te lukken.
Geldt ook voor jouw fantastische verhalen. Altijd heel opvallend dat als iemand iets heeft meegemaakt, dat jij dan een overtreffende trap van die ervaring hebt gehad...natuurlijk wel gebaseerd op zaken die door anderen zijn aangedragen.

De dag dat jij en je aarsmaat Samurai van het forum worden verwijderd zal door de helft van de forumleden als een jaarlijks terugkerende feestdag worden gevierd.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Bedankt voor je zinvolle en ontopic bijdrage Glijmiddel.
Misschien kun jij voor de verandering eens op waarheid gebaseerde zaken gaan plaatsen ipv alles uit je duim te zuigen.
Je hebt altijd je grote bek klaar als iemand een mening heeft die afwijkt van de jouwe, maar iets zinvols bijdrage schijnt niet te lukken.
Geldt ook voor jouw fantastische verhalen. Altijd heel opvallend dat als iemand iets heeft meegemaakt, dat jij dan een overtreffende trap van die ervaring hebt gehad...natuurlijk wel gebaseerd op zaken die door anderen zijn aangedragen.

De dag dat jij en je aarsmaat Samurai van het forum worden verwijderd zal door de helft van de forumleden als een jaarlijks terugkerende feestdag worden gevierd.

En jij, hoeveel dat er jouw niet van het forum liever zien verdwijnen.

Man je bent zo zuur als je klaarkomt en spuit een dvp vol( uiteraard in jouw beleving moet ze dat doen) brandt haar baarmoeder weg.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
En jij, hoeveel dat er jouw niet van het forum liever zien verdwijnen.

Man je bent zo zuur als je klaarkomt en spuit een dvp vol( uiteraard in jouw beleving moet ze dat doen) brandt haar baarmoeder weg.

Glijmiddel

Wederom een erg constructieve bijdrage aan dit topic.
Als je je weer eens verveelt dan is een cursusje NT2 misschien wat voor je?

Terug
Naar boven