Is casual NZC het waard?

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het de moeite waard is om casual zonder condoom te neuken, prep te slikken, elke drie maanden bloed te laten prikken en met angst te leven.

Een vaste partner met wie het klikt en met wie je ook je seksuele fantasieën kunt uitleven is toch veel fijner?

Hoe denken jullie hierover?

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
348
Goh, dan moet je al een vaste partner vinden die jou in al jouw fantasieën wil volgen, en dan nog.
Het is die verandering van spijs die doet eten...
Af en toe eens iemand anders houdt het levendig. Na een goeie date kan ik er altijd weer een week of twee tegenaan.
Betekent dat dat ik mijn vaste partner niet graag zie of niet aantrekkelijk of sexy vindt? Neen, integendeel. Maar ik ben van nature nogal geil😉

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
@wtf ik zou het anders stellen, stel dat jij een one night stand hebt, hoe groot is de kans dat jullie in het heetst van de strijd het condoom vergeten ?
hoe groot is dan de kans dat je een SOA oploopt ? Klein volgens mij tenzij je een DVP of nymfomane treft die veel van partner wisselen.
Daarom snap ik ook dat NZC intiemer en intenser is en meer een GFE gevoel geeft. Vooral het moment van het opborrelen van je legertje zaadcellen wetende dat je intern doneren mag.

Het probleem volgens mij ligt in het feit dat sommige mensen geen last hebben van een chlamydia besmetting en iedereen blijven besmetten en daarenboven ook nog ontkennen of niet de waarheid vertellen. ik wil niet weten hoeveel wandelaars aan hun vrouw hebben moeten vertellen dat ze een chlamydia besmetting hebben opgelopen, terwijl dat vrij onschuldig is en van zelf geneest maar toch...

De andere SOA's zijn erger maar komen minder frequenter voor.

Dus besluit : Als je je lul bare in de kut plant wordt je een chlamydia klant ....

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: doc

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Dat laatste is volgens mij niet altijd waar.
Niet iedere dvp is besmet,en ook niet iedere man is besmet.
Ikzelf heb al veel keer bare geneukt met verschillende dvp's en ook op gangbangs,en tot nog toe niets opgelopen.:)
Misschien heb ik geluk,wie zal het zeggen;)

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Ik persoonlijk vind het altijd lekker om met allerlei verschilende type dames sex te hebben. Als ik al een paar keer bij dezelfde ( betaalde ) dame ben geweest trekt zij mij niet meer zo aan.
Ik mijn eerste relatie ( ik ben momenteel single ) had ik een geweldig mooie vrouw met een voor mij mega figuur.
Ik werd na al die jaren nog steeds geil van haar maar niet zo geil als ik een andere mooie vrouw zag.
Daar komt bij dat 1 x per week of soms 1x in de 10 dagen sex is voor mij tekort is.
Het meer afdwingen van sex zou sowieso niet werken.
Het is ook niet zo dat ik persee een jong supermodel moet hebben.
Het moet mij gewoon aan spreken en dat kan gewoon ouder zijn of niet strak
Tja…..maar iedereen is anders natuurlijk

Terug
Naar boven