Is bij bare contact het klaarkomen in de vrouw makkelijker indien je als man aangeeft gesteriliseerd te zijn

Voormalig lid 54067

Snuffelaar
28 apr 2026
8
5
Sinds enkele weken ben ik op dit op forum actief en ben voorzichtig de wereld van bare seks aan het ontdekken.

Dit forum recenseert o.a. DVP dames die bare willen. Ik denk dat niet bij alle dames die bare willen je ook in hun mag klaarkomen. Zeker ook omdat een aantal van deze dames geen enkele vorm van anticonceptie gebruikt. Dit zie je o.a. vaak bij Chinese DVP dames. Ook bij gewone Chinese dames zie je vaak dat ze geen enkele vorm van anticonceptie gebruiken.

Een aantal van de mannelijke leden hier zijn mogelijk gesteriliseerd en hebben mogelijke ervaring bij de volgende vraag. Mogen mannen die gesteriliseerde zijn en die dit kenbaar hebben gemaakt aan de DVP die bare aanbied in hun klaarkomen, waar niet gesteriliseerde mannen bij deze DVP wel bare mogen maar niet in hun mogen klaarkomen?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
692
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten..... Dvp's vertellen ook vaak niet de waarheid ("je bent de enige met wie ik dit doe" bijvoorbeeld) dus ze zullen er vast wel vanuit gaan dat ook hun klanten niet altijd de waarheid vertellen.
Het voordeel van gesteriliseerd zijn vind ik vooral de wetenschap dat ik altijd zonder risico het rubbertje achterwege kan laten😉 Toch al een paar keer meegemaakt bij zowel normale dates als bij dvp's dat ik spontaan zonder condoom mocht neuken en dat dan ook gewoon zonder nadenken kon doen zonder risico op onverwachte geboortekaartjes op de deurmat:ROFLMAO:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
620
772
Aangezien bijna alle Chinese DVP's in Nederland NZC aanbieden, kan ik mij niet voorstellen dat ze geen enkele vorm van anticonceptie gebruiken. Dan is de kans tenslotte groot dat ze binnen de kortste keren zwanger raken, en het lijkt mij dat ze daar nou niet bepaald op zitten te wachten.

Pier

Snuffelaar
24 apr 2026
9
3
Eerlijk gezegd denk ik dat het volledig afhangt van de vrouw zelf en haar vertrouwen in de cliënt. Sterilisatie verlaagt natuurlijk het risico op zwangerschap aanzienlijk, maar het biedt geen bescherming tegen seksueel overdraagbare aandoeningen. Daarom kan ik me voorstellen dat sommige vrouwen nog steeds terughoudend zijn om inwendig ejaculeren toe te staan – zelfs bij gesteriliseerde mannen.

Bovendien denk ik dat veel vrouwen gewoon duidelijke persoonlijke grenzen hebben: seks zonder condoom is misschien acceptabel, maar inwendig ejaculeren niet. Dit heeft niet altijd te maken met anticonceptie, maar ook met hygiëne, comfort of simpelweg wat ze prettig vinden.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Het is al meer dan 50 jaar geleden dat ik ben gesteriliseerd en de littekens zijn echt verdwenen. Hooguit 2 maal per jaar heb ik de sterilisatie als argument gebruikt om CIP te krijgen. En in ongeveer de helft van die gevallen met succes.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Aangezien bijna alle Chinese DVP's in Nederland NZC aanbieden, kan ik mij niet voorstellen dat ze geen enkele vorm van anticonceptie gebruiken. Dan is de kans tenslotte groot dat ze binnen de kortste keren zwanger raken, en het lijkt mij dat ze daar nou niet bepaald op zitten te wachten.
Je ziet ze soms van die pleisters dragen op hun heup of op hun rug. Of dat een betrouwbare vorm van anticonceptie is, weet ik niet.

• Like
Waarderingen: chd

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
314
242
Gesteriliseerd zijn heeft voordelen, zoals al beschreven kan je niet ongewenst een kind veroorzaken.
Heb een keer meegemaakt dat een jonge dame na mijn bezoek contact opnam en zei: ik ben zwanger
en ik heb het niet met een ander gedaan dus moet van jou zijn.
Ik zei: prima, doen we een dna test, geen probleem want ik ben gesteriliseerd.
Stil aan de andere kant en nooit meer iets gehoord.

Jfoxx

Snuffelaar
27 feb 2026
3
1
Nooit problemen mee gehad.. alles waar ik langs ben geweest is het op het begin al gezegd van bare neuken is oke maar niet in me spuiten. Waarop later van gedachte veranderd word en het er toch het liefst in voelen spuiten

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Ik heb in het selecte aantal bare dates wat ik heb gehad nog nooit meegemaakt dat ik niet in haar mocht komen. Dus heb überhaupt nooit hoeven aan te geven dat ik een vasectomie heb gehad. Lijkt me ook echt totaal niet logisch voor een dame om dat risico te lopen.
Heb wel een dame vaker bezocht die vanwege medische redenen van de anticonceptie af is gegaan. Haar mocht ik nog steeds bare nemen en volspuiten omdat ik een vasectomie heb gehad.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
692
Bij de vrouwen die ik bare geneukt het (zowel dates als dvp's) heb ik wel altijd uit respect netjes gevraagd of ik in ze mocht klaarkomen of kort voor het klaarkomen tijdens het geile spel gezegd dat ik ze ging volspuiten. In het laatste geval hoor je dan wel of het oke is, en geen commentaar valt onder de categorie zwijgen is toestemmen ;):ROFLMAO: Ik heb ze allemaal vol mogen spuiten en dan is het voor mezelf wel een rustgevend idee dat er geen ongewenst "ongelukje" kan gebeuren!

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
309
354
Kijken ze niet naar je ballen dan. Bij mij zien ze twee sneetjes zitten 😁
Bij mij is de ingreep al wat langer geleden dan. De sneetjes zijn geheeld en t littekenweefsel is bij niet meer zichtbaar. Maar dan nog, hoe vaak heb jij me je sneetjes een dvp weten te overtuigen?

Terug
Naar boven