"Is al een topic van"

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Het was kort geleden dat er in Privé iemand werd genoemd en de eerste reactie was "is al een topic van als je zoekt" en gerapporteerd.
Ik heb gezochte en ik kon geen draadje van die dame, Kim, vinden (ik was overigens niet de originele poster). Ik geloof overigens wel dat ik die foto's al eens gezien heb hier maar waar het mij om gaat is dat ik, in deze business waar zoveel dames van werkplaats en van werknaam veranderen, het verdraaid lastig zoeken vind of iemand al eens een draadje heeft.
Vaak kunnen alleen dagelijkse bezoeken of hele oude rotten in het vak nog zo'n draadje vinden.
Ik snap wel dat dubbel vermeldingen ergernis opwekken maar we zijn hier om elkaar te helpen, als je weet dat een dame al een draadje heeft, verwijs daar dan gewoon even naar, dan kunnen de mods één en ander samenvoegen, met aangepaste naam en werkplaats. Met alleen de opmerking "daar is al een topic van" is niemand geholpen.

Overigens heb ik "Kim" nog steeds niet gevonden hier.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het is inderdaad niet altijd eenvoudig om te checken of de dame reeds besproken is, zeker als ze van naam verandert. Als ik een dubbel zie dan geef ik het aan en zet de bestaande recensie link erbij. Mij is het trouwens ook al eens overkomen dat ik niet doorhad dat de meid al besproken was onder een andere naam.

En ik heb veel liever forumleden die per ongeluk een recensie schrijven over iemand die al besproken is, dan leden die never nooit ervaringen delen en schrijven.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Ik loop er ook regelmatig tegenaan en dan krijg je bericht dat je de zoekfunctie moet gebruiken. Duh...
Het zou handig zijn als je tags aan een topic kunt hangen zoals een advertentienummer.

Terug
Naar boven