Iris - Hasselt

yalapeno

Toogplakker
13 jul 2023
26
13
Is hier al meermaals besproken onder Selena/Iris in Zaventem en Antwerpen. Uit eigen ervaring en die van iedereen die al een recensie heeft achtergelaten: mijden! Hoe verleidelijk haar foto's ook zijn.

brazilputalover

Toogplakker
23 apr 2025
91
55
Haha niet doen. Slechte ervaringen er bestaat Al e'en draadje over haar ik dacht voorheen Selene in zaventem
Met de jaren wordt die alleen maar slechter

Addicted

Toogplakker
21 jul 2024
101
39
das spijtig... zo klonk in de berichten enal ook veelbelovend.... had al bijna met haar afgesproken vr vanavond... maar toch best niet dan..? :( jammer had al zin :D

speedrunner

Toogplakker
27 apr 2015
160
121
Eens je bezig bent , betaald hebt , komt het gezever bovendrijven. Don't come in me , i am not on the pil now , can you come allready ...
Voor niks verlegen deze.

yalapeno

Toogplakker
13 jul 2023
26
13
Inderdaad, kille, chagrijnige vrouw die zich niet aan de afspraken houdt en klanten een halfuur buiten laat wachten. Het weinige dat ze wel uitvoert, is zeer mechanisch en na tien minuten geeft ze de brui eraan en stuurt ze je buiten.

Lelijk is ze niet, maar ze is niet zo aantrekkelijk als op haar foto's. Betonnen borsten ook, belachelijk opgespoten lippen, en stonk naar sigaretten. Ze draagt ook pruiken en wat ze bij mij aan had stond haar helemaal niet.

brazilputalover

Toogplakker
23 apr 2025
91
55
Aan de berichten is Zij heel flirterig grappig. Goede communicatie. Maar als je betaald hebt en UW lot is aan haar overgelaten poedelnaakt. Dan Komt de aap uit de mouw. Ofwel Komt ze met condoom maar Meeste van de tijd Wil zik het Zo Snell afronden. Dan komen de trukjes enzo

Terug
Naar boven