Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb haar eens benaderd. Als ze echt is, ga ik haar eens bezoeken. Wel altijd irritant als er niet gewoon een nr bijstaat, waar je op z'n minst mee kunt appen... We gaan zien...
En ja hoor, krijg een enorm uitgebreide mail terug met algemene info. Terwijl ik juist mijn 06-nr had opgegeven om te appen of bellen. In de mail weer geen 06-nr. Alleen een enorme lap tekst. Hoe kan je nou over mail een afspraak maken? Voor mij dus nu al Beerput.
Kortgeleden aangemaakte profielen, vertrouw ik niet meer. Ze lokken je met 1 of 2 mails, daarna appen. Daarna komen vast de bedreigingen binnen. Facebook goed beveiligen en geen link naar je mobiele nr. Men dreigt je contacten te confronteren met je mails en appjes...oplossing is meteen blokkeren en contact verwijderen, daarna komen ze terug met nog eens drie nieuwe tel. Nrs. Mensen ga aub niet op deze advertenties in....
Het is me gelukt om met haar af te spreken vandaag.
Ze spreekt af op een neutrale plek. Ze zag er wel leuk uit.
Ze stapt dan bij je in de auto en wil dan vooraf het geld voordat we naar haar huis gaan.
Ik heb geweigerd en stelde voor om bij haar thuis pas af te rekenen.
Maar dat wil zijn niet en heel snel veranderde haar stemming. En binnen een minuut was ze weer vertrokken.
Haar ook benaderd vriendelijk mail dat wel en de eerste op Sexjobs...
Ik zoek geen fake man die niet onze afspraak na komt.
Dit is de eerste keer dat ik afspreek via de site Sexjobs, maar ik heb wel ervaring in het afspreken zelf.
Mocht je woensdag niet kunnen, zou ik je graag zaterdag willen uitnodigen.
Ik moet wel bekennen dat ik niet van snelle afspraken hou.
Het moet niet onpersoonlijk zijn en dat vind ik wel als het snel seks hebben is en je weer weg gaat.
Ik zal je moeten teleurstellen als je hier wel naar opzoek bent, omdat ik hier geen behoefte aan heb.
Het lijkt mij wel leuk om elkaar te leren kennen.
Mijn persoonlijkheid is dat is een opgewekte dame ben, altijd vrolijk.
Ik weet niet of je dit wil weten, maar ik zet het er wel in terug ik weeg 59 kilo, ik heb een cup c, ik ben kaalgeschoren, goed verzorgd qua uiterlijk en mijn lengte is 1,67.
In mijn verhaal op Sexjobs had ik al aangegeven wat mijn mogelijkheden qua seks zijn tijdens een date, maar zou deze nog een keer aangeven.
Een date kan met/zonder condoom waarin douche, zoenen, beffen, pijpen, seks en in mij klaarkomen de mogelijkheid is.
Een uur afspreken gaat snel voorbij dus ik spreek af vanaf 1,5 uur ik zal ook de prijzen voor meerdere uren in deze mail zetten, zodat het allemaal uitgebreid en duidelijk is.
1,5 uur is 200 euro
3 a 4 uur is 250 euro
een overnachting eind van de dag tot de volgende morgen 500 euro
Een tijd geleden gereageerd op een soort gelijke advertentie, van vermoedelijk zelfde dame(tekst kwam overheen)
Ook een afspraak gemaakt, ik zou haar in Zwolle oppikken vlak bij Sassenpoort, en vanuit daar naar haar woning gaan.
Omdat destijds nog een andere advertentie online stond van een andere dame maar zo goed als zelfde advertentie tekst, vroeg ik haar of dat een vriendin van haar was o.i.d. (voor mij een normale vraag) maar ze reageerde zwaar heftig, en na een korte discussie besloot ze niet meer af te spreken.
Destijds wel een melding gemaakt bij sexjobs over vermoedelijke advertentie met slechte intenties, maar was een vermoeden en ze konden er niks mee.
Kans is zeer groot dat deze dame al dan niet met handlangers slechte bedoelingen hebben, dus beter negeren idd.