Inge (vh Tessa) - (Bare GB) 4-8-'18 (vh 15-6) Wommelgem

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Pimp of dame heeft zich ook al gemeld....

Voor de goede orde, Pimps of Dvp's die willen adverteren, neem even contact op met Barefan.
Wij als gebruikers vinden de advertentie's ook wel, en dan komen er vanzelf postings van, maar als je, je doelgroep direct wil benaderen, en alle 6400 condoom-loze neukers wil bereiken dan volgt de factuur.

A

Anonymous

Guest
Niet zo gek op zich...het was gisteren. Wel benieuwd of er ervaringen zijn. Kan aan mij liggen maar advertentie was mij ook pas gisteren opgevallen. Dus op de dag zelf. Niet eerder. Kan aan mij liggen. Maar kan iemand bevestigen of het is doorgegaan en hoe het was?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
https://www.sexjobs.nl/gangbang/barebangs/inge-bare-gangbang-in-wommelgem-op-zaterdag-48_6614034
Kennen we deze ook ergens van? Eerste GB, ja natuurlijk..

Code:
Hallo hete jongens! Zaterdag wordt het nog heter want dan organiseer ik mijn eerste gangbang in wommelgem.
Op de foto's staat wat je krijgen zal van 11u tot 1u kan er volle bak gebangd worden.
NZC is mogelijk mits meerprijs! Condooms aanwezig voor iedereen die wil.

Zelf ben ik 26 jaar en wil jullie laten zien wat een nymfomaan juist betekent! :-)
PS voor te gangbangen zelf vraag ik 100 euro en mag je ook zonder condoom!

Aanmelden via het contactformulier en dan krijg je verdere gegevens.
Tot zaterdag?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Thanks Katholiek, alles samen gevoegd. Veel reacties maar weinig acties?

Misschien kan Inge/Tessa zelf uitleggen hoe het komt, en of er nu met of zonder geneukt wordt ?

A

Anonymous

Guest
Toch nog even een bump.
Is er werkelijk niemand van hier bij de gb van Inge geweest?

Terug
Naar boven