Ineens extra angst voor soa/hiv etc

A

Anonymous

Guest
Goedenavond allemaal,

Sinds mijn laatste date twee weken geleden ben ik op een of andere manier erg bang voor alles wat ik op kan lopen. Had een naar voorgevoel. Doe je het preventief safe, gaat ie kapot.

Nu twee weken later heb ik nog geen klachten. Al zie ik volgens mij (hoop ik) wel overal spoken. Van het weekend bijv op wezen drukken en nu overal spierpijn. En dan is Google je vriend zeker niet. Of al enkele dagen lichte hoofdpijn. En wederom is Google mijn vriend niet. Maarja ik slaap de afgelopen twee weken al amper door dit alles.

Via soa poli online een combi test afgenomen en afgegeven, nu wachten op de uitslag. Maar het ergste is dat ik het bangste ben voor Hiv. De rest is eventueel te genezen. Hiv is alleen voorlopig niet te testen. Zo een speciale kuur heb Ik niet aan gedacht.

Aan de andere kant denk ik wel bij mezelf, er zijn er op het forum best veel die herhaaldelijk bij de bepaalde dame langs gaan en die melden niets, al zegt dat opzich ook niet veel.

God ik maak mijzelf helemaal gek. Om deze reden ga ik denk ik ook niet meer bij dames langs. Ik begin spontaan te bidden. Ik hoop dat ik sterk genoeg blijf en ook niets ergs opgelopen heb.

Aan bovenstaande is denk ik goed te merken dat ik mijzelf werkelijk helemaal gek maak. Hoe dat ineens komt weet ik niet precies

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Maak je maar niet te veel zorgen. Als je u er te veel op gaat focussen gaat je van alles voelen of er van alle gedachten over krijgen.

Toen ik jaren geleden mij voor het eerst liet testen op soa's na een jaar met vele onbeschermde contacten had ik op voorhand ook een naar gevoel. Ik had geen specifieke soa klachten. Maar wel enkele andere dingen, toen dacht ik na opzoek werk op internet dat het misschien ook wel met een zware soa te maken had. Maar achteraf bleek ik kern gezond, geen soa en ook niet anders.

Goed dat je u hebt laten testen. Maar voor zekerheid ivm hiv moet je ook nog een test doen over 3 maanden. En in tussentijd op safe spelen.

A

Anonymous

Guest
Goedemorgen,

De uitslag van diverse soa krijg ik als het goed is vandaag. Vanmiddag heb ik een afspraak voor een hiv sneltest. Over een week of 4 doe ik die opnieuw en 6 weken later weer. Maargoed dan weet ik in ieder geval iets.

A

Anonymous

Guest
Ik heb eigenlijk zo'n beetje in hetzelfde schuitje gezeten. Kreeg door de spanning allerlei klachten. Bleek geen soa te zijn en maar blijven denken dat het soa moet zijn. Jaren mee rondgelopen en bleek in mijn geval te hoge bekkenbodemspanning te zjjn veroorzaakt door een verzakking van de endeldarm. Maar de onzekerheid en geestelijke spanning die je dan gedurende de onzekere tijd opbouwt verergert de klachten. Gelukkig na operatie nu in orde.

A

Anonymous

Guest
Soa tests binnen, niets aan de hand qua reguliere soas etc. Enkel de hiv uitslag nog afwachten morgen.

Alleen verdenken ze in t Ziekenhuis nu mijn prostaat van zwelling. Morgen controle, gezellig......

Drommels

Toogplakker
24 okt 2015
37
0
Statisch is de kans op hiv erg klein, zeker buiten de grootste risico groepen / handelingen. Ik geloof dat bepaalde laboratoria in Duitsland een type hiv test aanbieden die na een maand al 100% betrouwbaar is. Misschien de moeite om even in te duiken, als dat echt zo is scheelt het 2 maanden stress;)

A

Anonymous

Guest
Heb ook lange tijd in zulk een situatie gezeten. De drang voor nzc werd na een bezoekje snel overgenomen door angst voor een soa of hiv. Maar ik heb het kunnen plaatsen. De kans op hiv is klein en een soa is, normaliter, snel op te lossen.

Geef toe aan je verlangens, maar houd steeds het hoofd er ik.

A

Anonymous

Guest
Ik heb eigenlijk nog nooit iets opgelopen en ik neuk eigenlijk al van in het begin dat ik seksueel actief ben zonder condoom. Tijdens mn kotjaren heb ik toen ook de stap gezet naar betaalseks en zo geleidelijk aan beginnen betaal dames zoeken die zonder condoom neuken. Ik laat me wel regelmatig testen. Vrouwen die niet lekker ruiken onderaan of gewoon int algemeen of een vies gebit hebben en er onverzorgd uitzien neuk ik niet voor de rest leg ik de lat niet hoog. Een keer dat je in die natte kut of strakke kont zit te pompen en er dan je zak in mag ledigen dan let je niet meer op het uiterlijk. Niet te veel zorgen maken voor soa/hiv gewoon genieten.

A

Anonymous

Guest
Bijna vergeten een update te plaatsen.

4 weken en een dag na het contact een Almere hiv combo sneltest gedaan (4e generatie). Deze schijnt na 4 weken nagenoeg 99 procent zekerheid te geven. Het resultaat was dat ze niets vonden.

De chlamydia en soa test waren beiden ook negatief.

Nu ben ik voornemens om me voor de zekerheid binnenkort op alles nogmaals te laten testen inclusief overige soas. Simpelweg omdat ik iemand heb leren kennen. En dan is het wel fijn alles te weten.

A

Anonymous

Guest
Ik heb overigens sinds enkele dagen wel een aantal behoorlijke zweren rechtsachterin op mijn tong. Dat kan dus iets zijn,, maar kan ook te maken hebben met mijn reguliere medicatie wat mondzweren kan veroorzaken. Maargoed

Terug
Naar boven