bare raider
Legende
- 28 jun 2015
- 2.786
- 451
gefeliciteerd!!! alle geluk van de wereld toe gewenst.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chloe25j zei:creampie adriano zei:Chloe25j zei:"chloe"
"Haar"
Het vertrouwen is hier groot zeg!quote
Hoi chloe
Het is geen wantrouwen dat je status regelmatig wordt gecheckt..
MAAR ijdele hoop op je terug keer ....
Nog steeds lekker zwanger, en geloof het of niet maar de goesting is totaal verdwenen, seks? Was da? ;-) nu gewoon lekker aant genieten van dat prutske in mij! (Jaja, it's a girl)
puurgenot zei:Een Meisje....
Nu nog een jaar of 18 op een nieuw Chloe-tje wachten..![]()
![]()
I don't Think so! Da prutske gaat niets tekort komen in haar leven. Dat wordt een hoogopgeleide dame ;-) en mama kent het vak, dus dat zal allemaal mooi In't snuitje gehouden worden.
Nene, dit wordt geen Chloe nummer 2, Ieuw! Das wel mijn dochter he![]()
Chloe25j zei:
Nog steeds lekker zwanger, en geloof het of niet maar de goesting is totaal verdwenen, seks? Was da? ;-) nu gewoon lekker aant genieten van dat prutske in mij! (Jaja, it's a girl)
creampie adriano zei:Verwacht niet dat hij er zelf is .
Steven zei:creampie adriano zei:Verwacht niet dat hij er zelf is .
Wie is er dan om te ontvangen en controle te houden ?
beerke zei:Steven zei:creampie adriano zei:Verwacht niet dat hij er zelf is .
Wie is er dan om te ontvangen en controle te houden ?
Iemand anders he of denk je dat hij geen handlangers heeft?
zen120 zei:Ben benieuwd hoe dat dan komende zaterdag gaat.
creampie adriano zei:puurgenot zei:ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de meisjes hoedat zij dit ervaren
niet alleen de ex-morefun dames, maar over het algemeen
de dames die door zulke praktijken in deze professie zijn terecht gekomen !
zullen er niets van merken .
ze pakken er 1 op en er staan er 10 voor hem klaar !!
ZOLANG ER HOEREN NODIG ZIJN ZOLANG ZULLEN ER ALTIJD POOIERS BLIJVEN !!!
CWP zei:Volgens mij is GIO75 aan het boeken bij barefan naar een enkeltje vakantie...
ardan zei:volgen mij is die creampie adriano niet echt welkom meer bij" bepaalde" feestjes :lol:
gio75 zei:ER ZIJN ER NOG DIE ORGANISEREN EN ALTIJD CORRECT ZIJN EN DE JUISTE FOTOS GEBRUIKEN HOOR EN NOOIT AFLASSEN
creampie adriano zei:ZOLANG ER HOEREN NODIG ZIJN ZOLANG ZULLEN ER ALTIJD POOIERS BLIJVEN !!!
gio75 zei:vuile dikke klootzak wil je eens de van daele nemen en het woord POOIER opzoeken !!!!!!!!!
ipv mensen zo te noemen eerst eens nadenken he..... en dikke lul als die HOEREN zoals jij het zegt
er niet zouden zijn waar in godsnaam zou jij dan aan je trekken komen ....geen enkele vrouw gaat jou gratis neuken
hoor zelfs als je betaald willen er al veel jou dik stinkend lijf niet hebben.....
let goed op je woorden man......
iedereen kent je hoor dikke lul met je zwart fiatje en je nederlandse nummerplaat.....
en geloof mij weinig meiden verlangen naar jou hoor
je mag blij zijn dat meiden dat willen doen en geloof mij geen enkele volwassen belgische of nederlandse meid wordt gedwongen
om dit werk te doen ....dat ze het leuk vinden das iets anders maar vele zijn genoodzaakt om dit te doen en ja die POOIERS zoals jij ze noemt
zijn er om die meisjes te beschermen tegen goorlappen als jij ...en andere sommige smeerlappen die niks respect hebben
gio75 zei:die POOIERS zoals jij ze noemt
zijn er om die meisjes te beschermen tegen goorlappen als jij ...en andere sommige smeerlappen die niks respect hebben
creampie adriano zei:ardan zei:volgen mij is die creampie adriano niet echt welkom meer bij" bepaalde" feestjes :lol:
blijkbaar maar welke is dan de vraag ??
dit heeft hij gepost in een topic over natasha en jaylin ..
gio75 zei:ER ZIJN ER NOG DIE ORGANISEREN EN ALTIJD CORRECT ZIJN EN DE JUISTE FOTOS GEBRUIKEN HOOR EN NOOIT AFLASSEN
Hoi gio
Je hoeft niet zo te roepen. ;-)
Maar over wie heb je het?
creampie adriano zei:ZOLANG ER HOEREN NODIG ZIJN ZOLANG ZULLEN ER ALTIJD POOIERS BLIJVEN !!!
gio75 zei:vuile dikke klootzak wil je eens de van daele nemen en het woord POOIER opzoeken !!!!!!!!!
ipv mensen zo te noemen eerst eens nadenken he.....
je mag blij zijn dat meiden dat willen doen en geloof mij geen enkele volwassen belgische of nederlandse meid wordt gedwongen
om dit werk te doen ....dat ze het leuk vinden das iets anders maar vele zijn genoodzaakt om dit te doen en ja die POOIERS zoals jij ze noemt
ardan zei:volgen mij is die creampie adriano niet echt welkom meer bij" bepaalde" feestjes :lol:
ipv mensen zo te noemen eerst eens nadenken he.....
gio75 zei:en geloof mij geen enkele volwassen belgische of nederlandse meid wordt gedwongen