ik stel me even voor

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Jij ook van harte welkom 🎪 in de feesttent van het neuken zonder condoom forum natuurlijk!

De plek waar we zonder gediscrimineerd worden - of we nou een kleine hebben die steigert (en spuit) , of een grote die weigert, een plek waar we allemaal welkom zijn.

Het is net als met 'de slagroom op de taart' : ik denk niet dat er dames zijn die jou kunnen weerstaan (of heren als dat je voorkeur zou zijn) met deze hoeveelheid slagroom mannen-pap.

48013.jpg

PS: vertel nog eens waar je nog meer van houdt, bijvoorbeeld van vrouwen of juist van mannen, van seks in groepsverband of dat je juist liever soleert. Dat scheelt ook in de reacties en of de aandacht die je krijgt en kan ongewenste aandacht ook voorkomen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Groentje : De foto is van de eigenaar, cchubbyboy , en die heeft hem zelf ook in beeld staan als Avatar.

Omdat niet iedereen een vergrootglas heeft en het wel een Avatar is waarmee cchubbyboy een statement maakt, vond ik het wel een mooie illustratie in mijn post.

Maar het korte antwoord op jouw vraag: nee, de foto is niet mijn eigendom (hoeft ook niet als het materiaal al online staat - en zeker als dat hier is).

Laatst bewerkt:

Groentje

Snuffelaar
10 nov 2024
6
3
Oh zo.. Op het GR forum heb je een topic waar mannen foto's van hun eigen lul kunnen plaatsen 😂
Wel grappig

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Sommige mannen sturen ze naar vrouwen ......

Ik kan je vertellen dat de meeste vrouwen daar absoluut niet van gediend zijn :confused:

Als het echt en mooie piemel is -van een formaat dat de dame leuk vindt, dan weten ze hem wel weer te waarderen trouwens, maar dan in de hand, de mond of de flamoes. En sommigen ook daar waar het licht niet schijnt :poop:. Maar meestal niet - ongevraagd gestuurd- op hun schermpje .

chubbyboy

Snuffelaar
16 nov 2024
3
2
Jij ook van harte welkom 🎪 in de feesttent van het neuken zonder condoom forum natuurlijk!

De plek waar we zonder gediscrimineerd worden - of we nou een kleine hebben die steigert (en spuit) , of een grote die weigert, een plek waar we allemaal welkom zijn.

Het is net als met 'de slagroom op de taart' : ik denk niet dat er dames zijn die jou kunnen weerstaan (of heren als dat je voorkeur zou zijn) met deze hoeveelheid slagroom mannen-pap.

48013.jpg

PS: vertel nog eens waar je nog meer van houdt, bijvoorbeeld van vrouwen of juist van mannen, van seks in groepsverband of dat je juist liever soleert. Dat scheelt ook in de reacties en of de aandacht die je krijgt en kan ongewenste aandacht ook voorkomen.
Ik ben trouwens biseksueel valt op vrouwen zo als op mannen

Terug
Naar boven