Ik ben mart.....

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
...en doe Donald Duck na....... :D

Loop hier al weer even rond. Zal desondanks toch de moeite nemen om mij even voor te stellen, zoals een goed opgevoede jonge Nederlandse man van 35 jaar betaamd.

NZC is mijn hobby, verder slaap ik graag en ben ik een groot van van veel en vet eten. Desondanks toch strak in het vel dankzij mijn twee wekelijkse sportactiviteiten in één van de vele FKK/RTC/Pauchal/Saunaclubs die Duitsland rijk zijn.

Mijn grootste bijdrage zal dan ook in het Duitsland gedeelte van dit forum zijn. Ik loop al z'n 17 jaar daar de deur van deze clubs plat en ken daardoor een grote groep dames die hun bijdrage leveren aan mijn favoriete bezigheid NZC. Ik zal mijn beste doen mijn ervaringen te gaan delen, maar voor wat hoort wat heren...... ;)

Dus wie mij informeert, krijgt zeker ruilmateriaal terug aangeboden :D

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Welkom Mart!

Leuk dat er iemand bijkomt die veel over Duitsland kan/wil vertellen. Ben enkele jaren een paar keer in wat clubs geweest (Hamm, Kerpen, Duisburg) maar kom er niet zo vaak meer. Heb namelijk een gele sticker, dus mag op veel plaatsen niet meer komen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik heb zo'n fijne groene waarmee je bij elke club geraakt zonder problemen. En anders..... dan kocht ik gelijk een passende..... laat me natuurlijk niet tegenhouden door een of ander geel gekleurd stikkertje :lol:

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
mart1980 zei:
Ik heb zo'n fijne groene waarmee je bij elke club geraakt zonder problemen. En anders..... dan kocht ik gelijk een passende..... laat me natuurlijk niet tegenhouden door een of ander geel gekleurd stikkertje :lol:

Ik heb veel plezier van mijn vreselijk-lekker-rijdende (maar stinkende, vervuilende diesel) autootje. Dus vervangen peins ik nog effe niet over. Ik los dat regelmatig op door de auto buiten een grote stad (in Duitsland) te parkeren en dan met het openbaar vervoer verder te gaan.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Jajoh zei:
mart1980 zei:

Ik heb veel plezier van mijn vreselijk-lekker-rijdende (maar stinkende, vervuilende diesel) autootje. Dus vervangen peins ik nog effe niet over. Ik los dat regelmatig op door de auto buiten een grote stad (in Duitsland) te parkeren en dan met het openbaar vervoer verder te gaan.

Haha dat duurt mij veel te lang. Ik parkeer direct voor de deur van al die die clubs met lekker naakte vrouwen. Ik kan mij tijd wel beter besteden dan in een bus of tram te gaan zitten...... daarbij ga ik vaak met sluitingstijd naar huis, dan schiet het openbaar vervoer echt niet meer op :p

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Zal ik wel heel fout wezen maar ik heb helemaal geen sticker.... Shane on me!
Overigens nooit controle op gehad.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Melchior zei:
Ik heb ook geen sticker, ook nooit op gecontroleerd (nog nooit een boete voor gekregen).

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ajax3Stars zei:
Melchior zei:
Ik heb ook geen sticker, ook nooit op gecontroleerd (nog nooit een boete voor gekregen).

Tja hangt af van waar je veel komt. In Dusseldorf, Duisburg en Keuls wordt wel veen gecontroleerd. En waarom een risico nemen voor een sticker van nog geen 10 euro. Ik ben graag vrij in heel het Ruhrgebied en ken de risico's. Boete kost je zeker 80 euro, elke keer als je wordt aangehouden. En er wordt wel degelijk streng gecontroleerd!

Goed ik kom ook minimaal 3x per week in Duitsland, dan is de pakkans ook hoger.

Terug
Naar boven