Voormalig lid 43761
Snuffelaar
- 16 apr 2024
- 20
- 19
Begin 2026 mag/moet ik twee weken naar Ijsland (Reykjavik). Ik kom na enig speurwerk nog niet echt wat te weten of er NZC mogelijk is aldaar. Is er iemand wel eens wezen wandelen daar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Ijsland mag je de sex niet kopen. Als klant ben je dan strafbaar. Als hier iets aangeboden wordt tegen de wet is de pooier de klos of krijgt de dame die het aanbiedt zelf een boete.In Welke land wordt de aanbieder gestraft in plaats van de klant?
Goeie info maar die weten dan toch ook dat het voor de fun is met een toerist of dat maakt hen niet uit?Al een paar keer in IJsland geweest. Over Reykjavik kan ik niet veel zeggen. Maar over het noorden en het oosten wél. Je moet er niet veel moeite doen om een lokale schoonheid op te pikken als ze nog vrijgezel is. Zodra ze weten dat je buitenlander bent, bezien ze je met andere ogen...
In IJsland wonen ongeveer 400.000 mensen. Hun hele geschiedenis is neergeschreven: ook hun stambomen. Ze weten perfect wie familie is van wie. Er zijn koppelaars actief die uitpluizen wie je mogelijke partners zijn op basis van die familiegeschiedenis. De keuze is soms beperkt in de kleine gemeenten ver weg van de hoofdstad waar de meeste IJslanders wonen.
En als er dan een niet-IJslander de pub binnenwandelt... alsof je een joker kan inzetten![]()