Ijoma - Beveren-Waas

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Vandaag nog een keer bij haar geweest. Zou niet meer gaan , maar de nood was te hoog. En was voor mijn werk in de omgeving. Ze deed de deur open, recht de trap op naar het kamertje boven. Ze trok zowat de kleren van mijn lijf. Was zelf ook al zo geil dat ik niet meer aan de cd dacht. Half uurtje later ging het licht aan op mijn kleding te zoeken. Dan zag ik pas hoe een gore bende het daar echt was. Ik telde zomaar 4 gebruikte condooms onder het bed....... heb me thuis toch maar eens heel goed gewassen. Hoop dat dit voldoende is.
Ik ga er niet meer terug heen vanwege slechte hygiene.

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Ik vind geen advertentie terug op redlights? Zou de fotos wel graag eens in meer detail bekijken

A

Anonymous

Guest
Haar advertentie gaat regelmatig weg en duikt dan weer op. Meestal betekent dat dat ze een break neemt of het gewoon vergeten is. :lol: Want heb haar al op dagen gebeld wanneer has ad weg is en ze evengoed ontvangt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien is er dan iemand zo slim om is een backup printscreen te maken van de ad als die online staat....

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Zwaar risico die Ijoma, stop lekker je jodukus in Ijoma gewoon doen joh.

Maakt niks uit........

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Ja wat denk jezelf.

Die vrouw is een zwaar risico op van alles. Lees anders ff mijn recensie.

Man dat huis is een openbare stortplaats. Een grote vuilnis
Hoop.

Een risico dat je lul eraf rot binnen 24 uur.

Of vind jij van niet? Ga je gang zou ik zeggen.

Poesjkapelle

Toogplakker
14 mrt 2018
108
3
Ik lees dat haar huis een stort is ... maar hoe zit het dan met de persoonlijke hygiëne van deze slet?
Ik lees ook wispelturigheid wanneer het over gebruik van condooms gaat. Is het best dit ter plaatse te onderhandelen of meteen bij het maken van een afspraak. Het is niet de eerste hoer die tijdens de afspraak maken moeilijk doet over het gebruik van rubber maar dan een ter plaatse, en bij het zien van de euro's, toch met de benen wijd gaat voor een bare neukbeurt.
Ik lees van één forumlid dat hij haar ook anaal bare heeft afgereden ... en een andere sprak over rimmen (zij bij hem). Kan iemand dat nog bevestigen?

A

Anonymous

Guest
In mijn ervaring:

Hygiene is de ene keer beter dan de andere. Hangt volgens mij af van op wat voor tijdstip je ze vastlegt en hoe hard ze onder de invloed is.

Op voorhand zonder condoom vragen is meestal een negatief. Eens daar krijg je ze makkelijk overtuigd met meer centen. Regelmatig, als ze geil staat, kan je hem er gewoon in steken na het pijpen of beffen. Bij mij heeft ze na hem er gewoon in steken (geen extra geld besproken) beginnen zeggen: "Ik moet nog condoom voor u pakken.". Ik bleef gewoon doorneuken en was duidelijk dat ze eigenlijk wou blijven neuken, want na een tijdje mompelde ze: "Zonder condoom is echt belangrijk voor jou?". Zelfs na vragen om niet in haar poesje te komen laat ze je haar creampie geven; bij mij sloeg ze haar benen rond mij na ik duidelijk maakte dat ik ging komen. Eens ik haar kutje begon te vullen ging ze met haar nagels over mijn rug al kreunend. Dus vrij duidelijk dat ze het wel fijn vind.

Met anaal heb ik geen ervaring bij haar.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Niks aan te merken op haar persoonlijke hygiëne hoor..... (op soms een dranklucht na)
Dank dat iemand hier een persoonlijke rekening vwil vereffenen?

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Persoonlijke rekening?

Driver of jouw begrip van hygiene is de definitie van een rotte beerput of je standaard ligt heel laag.

Dat huis man dat huis lijkt wel de razob van Antwerpen.

Zo goor niet normaal. Zelf stinkt Ijoma ook

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=27&t=5000&start=20
En geloof me ik geef iedereen het voordeel van de twijfel maar bij Ijoma is er geen voordeel en veel twijfel.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ze zal haar wel eens wassen ook zeker, en als je dan net komt, ruikt ze waarschijnlijk wel fris.
BTW ,ormaal gezien heeft een kutje altijd een geutje, dat is het "biotoop" als ze naar zeep ruikt, is het niet normaal.

Poesjkapelle

Toogplakker
14 mrt 2018
108
3
Wat een uiteenlopende meningen. Misschien moet ik het zelf eens gaan uittesten. Iemand ervaring met haar kwaliteiten als kontlik-slet?

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Paar weken geleden ook Ijoma bezocht. Bij mij kwam ze toch normaal over. Inderdaad, het behang is aan het afpellen maar eerlijk stoort mij dat niet. Ik heb ook geen rare geurtjes opgemerkt. Het fysieke gedeelte viel goed mee, ze kust goed en van haar pijpskills kan ik niet klagen. Ze heeft mij klaargereden en ondanks mijn waarschuwing is ze blijven doorgaan met een interne donatie tot gevolg. Haar regels waren echter net doorgebroken waardoor ik het maar bij die ene keer heb gehouden. Ze verontschuldigde zich wel daarvoor. Ik heb uiteindelijk 50€ betaald voor 30min

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Collega's.
Heb net gebeld naar Ijoma.
Ik vroeg naar inlichtingen.
Ze gaf de prijs aan,70 voor 30 min.120 voor 60 min.
Ik vroeg:en no condom?
Ze zei,no,.sex with condom.
Ik zei :100 voor 30 min,no condom?
No,zei ze,sex with condom.
Dus blijkbaar doet ze het niet meer,zonder condoom.
Spijtig,had ze graag eens geprobeerd.

A

Anonymous

Guest
Ze heeft me de laatste 2 keren voor haar deur laten staan, terwijl ze zelf niet thuis was. Heb meerdere keren gestuurd om vast te stellen dat de afspraak zou door gaan, en dit was altijd in orde. Als je haar hier over probeert te confronteren dan krijg je geen reactie.

Dus kan alleen maar vaststellen dat ze nog enorm meer onbetrouwbaar is geworden qua afspraken maken. Ik ga vanaf nu er niet meer heen, 2 keer tijdverspilling was genoeg.

Terug
Naar boven