Ijoma - Beveren-Waas

A

Anonymous

Guest
Ik ben bij deze dame recent binnengesprongen. Afspraak maken ging vlot, ze ontvangt idd in een mooi huis in een doodlopende straat. Eens daar ontvangt ze je warm, direct tongzoen in de gang en tof zicht op haar lingerie. Eens boven op de slaapkamer heb ik €120 voor een uur betaald. Ze was ook enkele afspraken aan het verleggen en toen viel het wel een beetje op dat ze wat verstrooid is en wat raar doet, niks abnormaals maar ze is gewoon wel wat een rare vogel. ;) Voor mij was dat toen geen probleem zolang ze maar goed kon neuken, sinds er al een ferme erectie voor haar klaarstond.

Ik was me ondertussen al aan het uitkleden, voor ik kon afronden had ze mijn inmiddels harde staaf al uit mijn onderbroek gehaald en met haar handen en mond aan het opwarmen. Ik was klaar om in bed te duiken toen ze iets over een condoom beneden te halen mompelde, maar met te zeggen dat ik haar smakelijk poesje liever zonder zou willen neuken en met een extra geste van €15 was dat in orde.

Met in bed te duiken storte ze zich meteen op mijn gereedschap en die helemaal in haar keel te duwen en mijn ballen te masseren. Even in 69 haar poesje ook onder handen genomen, maar ik was ondertussen klaar om haar kutje uit te proberen. Heb haar even op haar rug gelegd en haar poesje vlot binnengedrongen. Ze is vrij lenig en laat zich vlotjes in verschillende posities neuken. Ik was inmiddels al goed hevig in haar aan het stoten toen ze vroeg om niet in haar te spuiten, wat voor mij geen noodzakelijke ramp was. Maar kort nadien was ze mij aan het berijden toen ik aan gaf dat ik ging klaarkomen, hierop bleef ze alleen maar doorgaan tot ik uiteindelijk niet meer kon inhouden en mijn zaad uitbundig in haar gleufje deponeerde. Dit was blijkbaar dan toch geen probleem voor haar, ze maakte zichzelf proper en na enige rust konden we aan de tweede ronde beginnen.

Heb verschillende posities geprobeerd en meerdere keren twee vingers in haar kontje geduwd, wat ze vrij toe liet. Dan haar weer op haar rug gelegd en benen lekker ver in de lucht. Na een tijdje heerlijk diep in haar te beuken heb ik mijn steigerende paal uit haar sappig poesje getrokken en mijn tweede lading over haar gezicht gespoten. Toen ze merkte dat mijn erectie maar bleef aanhouden heeft ze me nog een tijd uitgebreid afgetrokken, mijn ballen gezogen en liggen pijpen. De laatste zaadjes heeft ze nog blij uit mij gezogen. Inmiddels waren we al 1u45 verder, toen ik duidelijk maakte dat ik moest vertrekken toonde ze aan dat ik best nog mocht blijven, ondanks ik al meer als mijn uur aan neukplezier had gehad.

In het algemeen was het best aan de goede kant! Ze is niet 100% mijn type, maar mocht ze wat jonger zijn geweest dan zou ik er regelmatig heen willen. Je kan er in ieder geval vrij je ding mee doe en neukt je/laat zich gretig over langere tijd lekker neuken. Ik heb er me helemaal kunnen leegpompen, dus zeker tevreden.

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Heb haar zaterdag ook bezocht, 100 euro afgesproken en bijna 2 uur binnen geweest, lekker tongen van in het begin, ze pijpt goed, mn ballen ook en zelfs rimmen doet ze super, haar volgespoten in haar kutje en de 2de maal anaal, voor die prijs echt een super adresje

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
who klinkt allemaal super, en voor die prijs :)
is ze wel lekker schoon bij anaal nzc?

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Ben er geweest moest toch aan die kant van Antwerpen zijn dan is het naar Beveren 10 min

Ten 1e als je door de je Kennedytunnel moet je bent eraan tegenwoordig de stad Antwerpen is al 2 jaar in en uitgaand volledig onbereikbaar

Niemand maar dan ook niemand van het openbaar bestuur die opstaat en er een oplossing neerlegt echt niet normaal.
Niet omdat ik uit Nederland kom maar bij ons leggen ze paradijzen van asfalt aan op, over en naast elkaar, bruggen, fly overs etc en onze zuiderburen laten een hele stad verzuipen.

Nou nu de date

Het huis een grote niet opgeruimde rotzooi, op de badkamer, strijk en waskamer, haar eigen slaapkamer en last but not least bij het binnenkomen een blik op de huiskamer kunnen werpen maar je moet het zien om te geloven.

Stoned, apen stoned, mega stoned!

Had al 120 betaald maar dat maakt mij niet uit zij heeft ze harder nodig dan ik So be iT.

Swastika op haar rug getatoeëerd en als je vraagt waarom zegt ze dat Tanzania ooit gekoloniseerd is geweeest door de Duitsers.

Echt waar dat was het antwoordt

Toen kwam X die kwam haar tuin doen
Toen degene die in de huiskamer was ging ook mee de tuin doen.

Leek wel of ik in een slechte aflevering van Harry Potter zat.

Niks gedaan, heb mezelf Aangekleed en ben gegaan met de belofte de volgende keer korting, gratis etc etc etc

Geloof me ik geef dames altijd het voordeel van de twijfel en recenseer meestal positief maar hier is niks te recenseren.

pedro38

Toogplakker
13 jul 2018
31
2
Ik kan het verhaal van Deurklink alleen maar bevestigen.

Megarommel overal in iedere ruimte. :shock:

En ze was zo stoned dat ze niet meer deftig op haar benen kon staan . :(

Ik ben dan ook maar weg gegaan .

Gelukkig nog niet betaald . :cool:

A

Anonymous

Guest
Het is zeker niet de eerste keer dat ik serieus uiteenlopende recensies lees over haar. Blijkbaar is het ofwel degelijk/goed bij haar of een totale ramp, zal wel met haar druggebruik te maken hebben. Ben dan wel blij dat ik ze op een "goede" dag heb getroffen.

mailbox5225

Snuffelaar
5 feb 2017
5
0
Afgelopen jaar ook een paar maal bij haar geweest, en je weet inderdaad nooit op voorhand hoe je haar zal aantreffen. Als ze high is, weet je nooit wat je er aan hebt, en gemaakte afspraken gaan niet door. Maar toch een leuke meid als ze een normale dag heeft.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Reeds 2 x een afspraak gemaakt met deze dame, en op het laatste moment heeft deze 2 x moeten afzeggen omdat er telkens iets tussenkwam. :twisted: Als je wil afspreken en je hebt echt 'goesting' maak dat je zeker een plan B hebt, met deze dame weet je maar nooit.
Maar soit, dan maar naar iets verderop gereden waar Louise en Melanie mijn dag hebben goedgemaakt, daar ik hierover helaas geen onderwerpen meer mag neerzetten :lol:

pcb3359

Toogplakker
19 okt 2018
43
8
Hallo, met haar afgesproken, eesrt alleen condom mogelijk, niet klaargekomen, erna 2de keer maar ze had tijdsdruk en moest sneller gaan ...
Siliconen borsten zijn aan vervanging toe, voelt niet leuk teveel vel ...was wel vriendelijk maar niet voor herhaling vatbaar

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Vrijdag bij deze dame geweest.
Aangekomen daar, vriendelijke dame ontvangt me daar. Direct trap op naar kamertje. Wat was het daar een bende. Behang van de muur, onaangename geur.... kon me even verfrissen voor we begonnen in badkamer, ook hier hing een vieze geur..... samen op het bed beland en toen ik met mijn neus in de omgeving van haar kutje kwam wist ik het zeker dat ik ze niet zc ging neuken. Ze wilde gewoon over mijn pik komen zitten, maar vroeg een cd te gebruiken. Geen probleem voor haar.
Verder een gewillige dame die haar laat nemen in alle standjes. Ze was wel dronken! Was ze daarom zo geil?
Voor mij niet voor herhaling vatbaar vanwege onvoldoende hygiene.

A

Anonymous

Guest
Ik heb deze dame ook een bezoekje gebracht.
Afspraak verliep vrij vlot zelfs via sms.
De ontmoetingsplaats is niet echt discreet.( Pleintje )

De dame zelf vond ik een speciale uitstraling hebben. Half gekleed met openstaande badjas werd ik ontvangen en werd naar bovengeleid in een verwaarloosde slaapkamer.
Haar lijf en uitstraling vond ik super,...wat skinny.. wat hangende tieten... kortom precies zoals ik het me voorstelde.. met wat complimenten en zachte aanpak kom je bij deze dame ver. ..bij aanvang heeft ze me lekker gepijpt, vervolgens heb ik haar fris en kaal kutje lekker gebeft wat ze klaarblijkelijk appreciërde. Mijn paal stond keihard, de gedachte om een chocolade doosje te mogen neuken was al een lange wens van me.
Zonder enige tegenstribbel..heb ik haar kunnen neuken zonder rubber... Haar kutje is best wel strak,..en zonder moeite heb ik uiteraard mijn warme zaad diep in het donkere grotje gedeponeerd... terwijl we tongzoenden.

Conclusie: mijn wens vervuld. ...
Ik heb haar afgaande op de bovenstaande berichten, mss in een normalere bui ontmoet, maar van tipsy of dronken houding heb ik niets opgemerkt.
Herhalingsvatbaar? : Mss wel.... Als de drang er is.. maar ik vond het te ver rijden..

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Hallo,collega barefans
Een vraagje over deze dame.
Op welk tijdstip van de dag hebben jullie haar bezocht?
Overdag,'s avonds of 's nachts?
Op RL staat ontvangst vanaf 00u00 tot 05u00.
Het zegt me niks om 's nachts af te spreken.
Grt.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Hallo,collega barefans.
Ik heb een afspraak gemaakt met haar,morgen donderdag rond 11u00 ;)
Heb haar aan de lijn gehad,en vroeg wat het kostte,en ze zei,70 voor 30 min.
Ik vroeg haar,zc?
Wat bedoel je,vroeg ze?
Ik zei nzc,ze aarzelde ,en ik hoorde haar denken,toen zei ik:100 voor 30 zc.
Ok,zei ze.
Ik dacht joepie :D
Dus ga ik morgen,donderdag eens naar daar.
Zal wel laten weten hoe het was ;)
Grt

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Zou graag eens weten hoe het was loperken, ik heb reeds 3x op voorhand een afspraak gemaakt met deze dame, en telkens op het laatste moment was er iets tussengekomen, waardoor deze niet doorging...De laatste maal stond ik voor een gesloten deur en haar niet kunnen bereiken... :evil:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zoals beloofd,hier mijn ervaring met deze meid.
Toen ik in haar straat(ruim op tijd) aangekomen was gebeld om het huisnr te vragen,was voice-mail.
Direct gedacht aan het vorige bericht van een collega.
Ik dacht al dat gaat hier foute boel zijn.
Toen een bericht gestuurd met de vraag om het huisnr.Geen reactie :(
Na een drietal minuutjes terug gebeld,ze nam op.
Ik dacht,Oef,maar.....
Ze zei:ik ben niet thuis,ik zit bij een vriendin,die naar de winkel is,en ik moet op haar baby passen.Ijoma klonk volgens mij dronken.
Toen vroeg ik,hoelang het nog zou duren voor ze zou thuiskomen,dat wist ze niet,zei ze.
Ze ging haar vriendin bellen,om te vragen hoe lang dat die nog ging wegblijven.Ijoma ging mij dan direct terugbellen.
Na een tweetal minuten,belde ze mij terug,de vriendin kon niet zeggen wanneer ze ging thuiskomen.
Toen zei ik,ik wacht hier nog 10 minuten,en dan ben ik weg.
Ze ging nog eens naar haar vriendin bellen,en ging mij dan direct terugbellen.
Weer 2 minuten later belde ze mij terug,met de melding dat ze haar vriendin niet kon bereiken,en dat ze niet kon zeggen wanneer ze zou thuiskomen.
Toen zei ik,ok,dan geen afspraak.
Ze excuseerde zich uitgebreid,en zei dat het haar fout was(dat zou ik geloven)
Ze zie ook nog,mischien volgende keer.
Voorlopig geef ik haar het voordeel van de twijfel.
Ik zal het nog eens proberen,maar weet nog niet wanneer.

A

Anonymous

Guest
Ik mag dan van geluk spreken, want elke keer dat ik met haar heb afgesproken ging het afspreken heel vlot. Maar de situaties dat anderen meemaken worden met de keer absurder. :lol: Verbaasd me langs een kant niet.

bodhi

Snuffelaar
3 jun 2015
22
2
Heb net met haar nr gebeld ( weet niet of zij het was) , klonk beetje verdwaasd . Vroeg 120 voor een uurtje mc. Zonder was niet mogelijk zei ze.
Mss niet aan de tel wel op adres?

A

Anonymous

Guest
bodhi zei:
Het is onnodig te quoten als je op een voorgaand bericht reageert !
Eens je daar bent, en over wat extra geld begint, is het ineens wel mogelijk. Ik en anderen hebben vaak ook gwn zc er in gemogen als je ze gewoon goed opgehitst krijgt. Beetje hetzelfde als dat ze dan zegt om niet in haar klaar te komen, maar eens je duidelijk maakt dat je gaat klaarkomen, dan slaagt ze haar benen om je en tongzoent ze tot je haar poesje vult. :|

Terug
Naar boven