Ijoma - Beveren-Waas

tutuut

Toogplakker
25 okt 2015
40
7
Waar of niet waar, ik weet alleen dat er op 'hookers' redelijk wat moraalridders zitten die, eens ze weten dat een dame nzc doet, op alle mogelijk manieren proberen om haar zwart te maken. Nogmaals, het kan waar zijn, maar als ik 'hookers' zie dan gaat er ook weer een alarm af.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
tutuut zei:
Waar of niet waar, ik weet alleen dat er op 'hookers' redelijk wat moraalridders zitten die, eens ze weten dat een dame nzc doet, op alle mogelijk manieren proberen om haar zwart te maken. Nogmaals, het kan waar zijn, maar als ik 'hookers' zie dan gaat er ook weer een alarm af.

Net zo waarschijnlijk heb je hier mannen die "wraak nemen" op een DVP omdat ze bepaalde afspraken niet na kwam. Dan gaan ze beweren dat de dame in kwestie NZC doet terwijl dat niet het geval is. Ik zeg maar... Het is goed om je te informeren op meer dan 1 website 😉

Gizmoke

Toogplakker
12 apr 2015
31
1
Het is wel degelijk Namibië, of ze heeft gelogen, maar betwijfel dat, een ex-Duitse kolonie ... en op haar rug staat een enorm hakenkruis getatoeëerd.

Doet idd veel voor wat extra's, mooi gezichtje en borsten ook

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
In het Sanskriet, een oude Indische taal, is de swastika een gelukssymbool. Heeft dus niet noodzakelijk met Duitsers en nazi's te maken...

Gizmoke

Toogplakker
12 apr 2015
31
1
ja duh, zo is er voor alles wel een uitleg.

Maar in het sanskriet stond dit zwart kruis niet in een witte cirkel en in een rood vierkant en gaf de persoon op wie zijn rug het stond er ook geen uitleg bij

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Deze vrouw heeft geen penis, en nooit gehad, ziet er echt wel vrouwelijk uit... Ik weet ze kunnen veel tegenwoordig,zie maar naar die in Belsele, maar bij haar had ik niet het gevoel dat ze ooit een man was...

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hey Kater 123
Deze dame heb jij toch volgespoten eh? Wat heb je er dan voor betaald mss?

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Janneman zei:
Hey Kater 123
Deze dame heb jij toch volgespoten eh? Wat heb je er dan voor betaald mss?

150 euro, langs voor en achter volgespoten
Ik denk wel dat ze onder invloed was (joint?)

Brabo77

Toogplakker
30 mei 2015
56
5
Is inderdaad gewoon als vrouw geboren, ze heeft wel een zwarte voorbind penis voor de liefhebbers (niets voor mij).

Bij mij deed ze aan de telefoon moeilijk over bare, ze moest mij eerst zien om te zien of ik proper was en dan zou het ok zijn.

Heb wel een duidelijke ja gevraagd voor ik haar betaalde.
Ze vroeg eerst wel extra voor bare, maar toen ik zei dat ik enkel gepast geld bij had, was het ok.

Ze was volgens mij wel een beetje dronken en verder is ze redelijk gestoord, maar als ze je graag heeft dan blijf je er zolang je wil zonder extra te betalen (ik was er meer dan 3 uur binnen en had zelfs kunnen overnachten had ik het gewild).
Ze is in die 3 uur wel 3 keer 5 a 10 min naar beneden geweest om te gaan roken en te drinken enzo.

Ik heb 2x mijn lading in haar achtergelaten en een derde keer lukte het niet meer zo goed.

Anaal ging eerst niet omdat ik volgens haar te groot was geschapen, later wilde ze toch anaal proberen maar dan met condoom, waar ik voor gepast heb.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Blijkbaar zit hookers.nl vol gefrustreerde kikkers!

Met dit grietje is niks mis.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Nee daar is niets mis mee, behalve als ze gedronken heeft. Ik ben daar eens geweest amai zelle. Ze nam me mee naar buiten, begon een voorbijganger uit te schelden dat die zijn hond de behoefte deed bij haar. Ik gezien dat die hond niets gedaan heeft. Nadien binnen in living heeft ze zich ontdaan van kledij en pruik !!!!!
Toen ik haar wou neuken zei ze 'nee niet zonder' waarop ik gewoon zei " ok no problem" en mijn kledij terug aandeed. Nam ze mijn hemd vast en scheurde dit zomaar kapot en wou ze me slagen in mijn gezicht. Dit kon ik afweren maar mijn besluit stond vast "vertrekken".
De dag nadien kreeg ik een sms van haar met excuses maar voor mij is het een no go girl anymore.
Dit heeft zich afgespeeld in april.
Grtjs

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Reeds 2 x geweest en kan beamen dat ze lichtelijk gestoord is en dat ze je zeker niet de deur uitwerkt.. Integendeel, het lijkt alsof je niet weg wilt hebben. Pijpen en neuken zc doet ze goed zonder een al te grote aanslag op de portemonnee. Pluspunten zijn haar petite lijfje en inzet. Had 20 moeten bijbetalen voor anaal. Door omstandigheden was dat geen succes, uiteindelijk 20 euro teruggekregen. Toch weinig herhalingsgevaar, neukt liever dames tussen de 20-30.

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Vorige week deze dame bezocht in Beveren. Ontvangt in een woonhuis in een doordlopend straatje. Het was mooi weer en een aantal buren waren buiten. Niet echt disctreet. De ontvangst is vriendelijk en direct tongzoenen in de gang. Naar boven naar de slaapkamer en dan begint he feest. Ze lust er wel pap van en zoent en pijpt lekker. Geen condoom gezien en intern klaarkomen is geen probleem. Ik ben er zeker 1,5 uur geweest en moest weg,afspraak in Antwerpen. Ze was teleurgesteld dat ik al wegging, geen klokkijkster dus! Ze deed overigens heel normaal. Voor mij nogal uit de buurt, maar anders was het herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Terug
Naar boven