iemand evaring met deze site

Jan1

Snuffelaar
27 jun 2023
4
0
Hallo :). ik kwam recent een site tegen, maar kon er amper reviews voor vinden.. meestal vindt je wel iets of zo, maar voor deze kon ik echt niks vinden, dus bij deze de vraag, heeft iemand toevallig evaring met deze site: "sexlek.nl", heb er wel enkele mensen een bericht gestuurd, maar tot nu toe reageert er nog niemand, en meeste accounts zijn "Aangepast" in 4 uur tijd, dus weet niet zeker als er veel bots op zitten of niet,

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Nooit van gehoord.... Het woord sexlek deed me meteen aan datalek denken :unsure:
Ik zou op zo'n onbekende site in ieder geval geen account aanmaken;)

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ik zou het niet doen, heb dat een keer bij een andere site gedaan, iets soortgelijks
En daarna nog maanden lang mogen "genieten" van alle spam en phishing mails

JoGro

Snuffelaar
4 okt 2016
8
0
De site is slecht, in doorzoekbaarheid, logische indeling, nepprofielen, ik zou er weg blijven

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
TLDR: de website(s) linken naar een fictieve profielen website.

De website rammelt aan alle kanten.
Kijk naar de algemene voorwaarden, dan lees je al genoeg. Sexlek.nl verwijst naar eroplek.nl
Maar als je kijkt naar het aanbod dan vallen er nog meer zaken op.
Deze advertentie zou in 2017 geplaatst zijn, laatst bewerkt vandaag. En 2777330 keer bekeken zijn.
En zo staat het vol met duizenden van die 2 of 3 woorden titel vol met onleesbare onzin.
Mijn verwachting is dat je straks allemaal leuke vrouwen in je mailbox hebt die graag met je afspreken willen. Ofwel SPAM.

Alle linkjes die je ziet met groen bolletje verwijzen weer naar: https://www.ero-plek.nl/ en daar staat op de voorpagina in hele kleine lettertjes: Personen te zien in foto's zijn geen echte leden en zijn bedoeld om berichten mee uit te wisselen, fysieke afspraken zijn hiermee niet mogelijk. De kosten voor de chatdienst bedragen € 1,00 tot maximaal € 3,50 per bericht.

Dus blijf er ver van weg, dit zijn die websites met fictieve profielen die geld willen aftroggelen.

1741877999141.png

Terug
Naar boven