Handycarp Ervaringsdeskundige 21 apr 2015 668 125 1 sep 2016 #1 Heren, Ik vertrek over een paar dagen naar Ibiza..... Weet er iemand of er daar ook bare mogelijkheden zijn? Grtz, Handy
Heren, Ik vertrek over een paar dagen naar Ibiza..... Weet er iemand of er daar ook bare mogelijkheden zijn? Grtz, Handy
CWP Smeerlap 28 mrt 2015 5.167 82 1 sep 2016 Ban #2 http://www.wikisexguide.com/wiki/Ibiza http://www.ibizahoney.com/mobile/
AlexJones Toogplakker 12 apr 2015 197 5 1 sep 2016 Ban #4 Ter info; in het spaans is bare neuken 'follar a pelo'
A Anonymous Guest 4 sep 2016 #5 Dit is wel de plek waar alles kan en mag, helemaal gratis! 2014 geweest en de dames die daar komt op vakantie zijn helemaal in de stemming.
Dit is wel de plek waar alles kan en mag, helemaal gratis! 2014 geweest en de dames die daar komt op vakantie zijn helemaal in de stemming.
Handycarp Ervaringsdeskundige 21 apr 2015 668 125 6 sep 2016 Topic starter #6 Inderdaad......het is hier tot nu toe gratis.... Al bij 3 dames m'n nakomelingen intern achtergelaten.... Twee keer bij een Engelse dame, en gisteravond bij een lekkere rijpe geile Nederlandse...... Gelukkig ben ik er nog een aantal dagen....
Inderdaad......het is hier tot nu toe gratis.... Al bij 3 dames m'n nakomelingen intern achtergelaten.... Twee keer bij een Engelse dame, en gisteravond bij een lekkere rijpe geile Nederlandse...... Gelukkig ben ik er nog een aantal dagen....
Handycarp Ervaringsdeskundige 21 apr 2015 668 125 12 sep 2016 Topic starter #7 Uiteindelijk in Ushuaia beland voor een leuk feestje Er lopen daar genoeg NL milfs rond al dan niet onder invloed die in zijn voor iets geils.... Na afloop van het feestje meegegaan met een rijpe dame naar haar appartement en aldaar van een geile afterparty genoten.... En pas in de loop van de volgende dag afscheid genomen.... Heerlijk twee keer haar kutje volgeschoten....
Uiteindelijk in Ushuaia beland voor een leuk feestje Er lopen daar genoeg NL milfs rond al dan niet onder invloed die in zijn voor iets geils.... Na afloop van het feestje meegegaan met een rijpe dame naar haar appartement en aldaar van een geile afterparty genoten.... En pas in de loop van de volgende dag afscheid genomen.... Heerlijk twee keer haar kutje volgeschoten....
T Tompoes Toogplakker 8 mei 2017 30 0 8 okt 2018 #8 Hoi! Iemand tips voor Ibiza? Ik zit daar binnenkort voor een weekend. Mss ga ik de tips niet nodig hebben, maar just in case Gr tompoes
Hoi! Iemand tips voor Ibiza? Ik zit daar binnenkort voor een weekend. Mss ga ik de tips niet nodig hebben, maar just in case Gr tompoes