Iasmi,St-Niklaas

doehetmaaris

Snuffelaar
1 nov 2023
9
3
Hier ben ik in het verleden al eens geweest ontvangt nabij het station van sint-niklaas heel lekker. Zeker doen het is vroeg dus je eal de eerste zijn. Ze zijn trouwens net terug waren een tijdje weg vermoed de feestdagen.

genieterken87

Snuffelaar
12 dec 2024
17
8
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-2761.html

Deze avond eens bij haar gepasseerd wegens een annullatie van een andere dame in Temse..
Afgesproken voor half uurtje bare. €140.

Ontvangt in een studio niet ver van het station in Sint-Niklaas. In één van de gekende gebouwen daar.
Binnen gekomen, naar de slaapkamer en zoals het hoort eerst het financiële geregeld.

Ik gaf haar 140 en ze stond nogal dwaas te kijken. "normal its 150 baby'.
Het spelletje begon dus al, en eigenlijk had ik toen beter moeten weten en gewoon moeten vertrekken, maar de goesting in de broek was zo groot dat ik die 10 euro dan maar meer betaald heb.

Ze ging uit de kleren en ze vroeg me om op het bed te komen liggen en is direct begonnen met pijpen.
Niet slecht, maar ook niet voor te zeggen dat het een pijpwonder is en mijn jongeheer daardoor door het plafond ging schieten van ongeduld.
Om mijn mood wat op te krikken dacht ik haar even te beffen, maar dat zag ze niet zitten. Na 10 likjes gaf ze aan dat het genoeg was...

Ze draaide zich om en ging op haar rug liggen. De eerste boodschap die ik dan kreeg 'don't cum inside me baby".
Ik was het toen eigenlijk al beu, en heb haar dan rap even missionaris genomen in een bed dat ze tot aan het station kunnen horen kraken :).
Omdat ik altijd respect heb voor de dames niet in haar gespoten op haar vraag, maar gewoon op haar buik klaargekomen.
15minuutjes tijd verspild, en veel geld 150€. Zeker omdat die 30 minuten een 15 minuten quicky was.
Ik heb al wat ervaring met die roemeense dames, maar slechter dan dit kan het echt niet.
Je kan beter een gat boren in een teddybeer en die even nemen, daar zit meer passie en leven in....
Voor mij de slechtste waar ik ooit langs geweest ben.

Op foto ziet ze er trouwens 15kg beter uit dan in real life, en haar leeftijd schat ik ook minstens 10j ouder..
Ze zal eerder >35j zijn ipv 26.
Zeker geen herhalingsgevaar dus, en aan mijn mede-wandelaars kan ik alleen maar waarschuwen door te zeggen: Blijf er weg...

Haar landgenoten Nonna, Amira en Elisa zijn veel beter en goedkoper...
Zelfs als de nood het hoogst is, Iasmi is een drama...

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
zoals ik al eerder vermeld heb ,vermijd Roemeense dames , altijd hetzelfde probleem , snel snel en buiten op 15 a 20 min

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Misschien moet je proberen afdingen tot 100 voor 20 minuten,zc.;)
Dat probeer ik altijd te doen bij deze soort.
Een nee,heb je,een ja kan je krijgen.
Bij mij lukt dit meestal wel.
En dan heb je voor 100 toch je zak geleegd:D

genieterken87

Snuffelaar
12 dec 2024
17
8
Misschien moet je proberen afdingen tot 100 voor 20 minuten,zc.;)
Dat probeer ik altijd te doen bij deze soort.
Een nee,heb je,een ja kan je krijgen.
Bij mij lukt dit meestal wel.
En dan heb je voor 100 toch je zak geleegd:D
Zak legen kan je beter elders doen dan bij haar, geloof me ;-)

Terug
Naar boven